0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
طراحی الگوی فرهنگ سازمانی با رویکرد شبکه ایی - میانداری
نویسندگان :
بهزاد بابایی
1
ناصر میرسپاسی
2
ناصر آزاد
3
سمیه قجری
4
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران
3- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
4- دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق
کلمات کلیدی :
فرهنگ،شبکه سازمانی،فرهنگ سازمانی میانداری
چکیده :
با گسترش ارتباطات و شبکه سازی میان سازمانهای متعدد و مختلف، نوع ارزشها و به تبعیت از آن، فرهنگ نیز در تعامل با سایر سازمانها دچار تغییرات شده است. شناخت هوشمندانه فرهنگ سازمانی متاثر از کارکرد میان شبکه ایی برای سازمانهای با نقش هماهنگ کنندگی و یا به اصطلاح میانداری ضروری می باشد. هدف پژوهش حاضر طراحی الگوی فرهنگ سازمانی شبکه ایی- میانداری در یک نهاد حاکمیتی (وزارت کشور) است. رویکرد پژوهش از نوع آمیخته و بر اساس نتایج، کاربردی می باشد. جهت جمع آوری داده ها با تعداد 15 نفر از خبرگان، مصاحبه نیمه ساختاریافته صورت گرفته است. از رویکرد نظریه داده بنیاد و ظاهرشونده جهت تجزیه و تحلیل داده های مصاحبه استفاده شد که از مجموع تعداد 225 واقعه شناسایی شده، در نهایت تعداد5 مولفه اصلی و 30 مفهوم بعنوان مولفه های اصلی و فرعی فرهنگ سازمانی میانداری نهایی گردید. برای آزمون مدل، از تحلیل عاملی تائیدی و نرم افزار Smart PLS بهره گرفته شد که بار عاملی هر یک از گویه ها با متغیر خود دارای آماره t بالاتر از 96/1 بوده است و گویه ها از دقت لازم برای اندازهگیری سازه یا متغیر مکنون برخوردار و هیچ یک از گویه های مدل حذف نشده است. برای هماهنگی درونی مدل از پایایی مرکب و معیار بالاتر از(6/0) باگوزی و یای استفاده شد که ضرایب پایایی حاصله نشان می دهد که همه ساختارهای مدل دارای پایایی مرکب بالایی هستند. همچنین برای ارزیابی برازش کلی مدل، از سه شاخص اشتراک، شاخص افزونگی و شاخص نیکویی برازش استفاده شد که نتایج کلی برای مدل در حد قوی نشان می دهد. جامعه آماری پژوهش تعداد 260 نفر و نمونه آماری تعداد 155 نفر تعیین گردید. نتایج آزمون نشان می دهد که شاخص های شناسایی شده در پنج مولفه اصلی(تعامل محوری، شبکه محوری، شهروندمحوری،چشم اندازمحوری، و نتیجه محوری) مورد تائید می باشند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی حذف فوتو شیمیایی رنگ مالاشیت سبز از محلول های آبی با استفاده از تابش مستقیم نور فرابنفش در حضور اکسنده H2O2
عباس آمی سما - محیا الفت میری - اکبر رفیعی
تهیه پوشش هایی بر پایه نانوکیتوزان اصلاح شده با کربوکسی متیل سلولز جهت افزایش ماندگاری قارچ خوراکی دکمه ای
فاطمه عظیم خانی - شاهین تفنگدارزاده
نقش پوشش های گیاهی شهری در کاهش انتشار دی اکسید کربن
محمد ثمرزاده وژده فر - امیر قهرمان پوری - علی خیری
A new learning-based hybrid model to predict diabetic nephropathy
Ali Asghari - Abbas Barzegarinegad
استراتژی یک کمربندیک جاده برامنیت تأمین انرژی چین دربرابر جمهوری اسلامی ایران
سیدمهدی صداقت - رضا سیمبر - ارسلان قربانی شیخ نشین
طراحی الگوی حکمرانی مشارکتی آب با رویکرد بازاریابی اجتماعی «راهبردی برای تحول رفتاری در مصرف پایدار منابع آب»
سید محسن خادمی نوش آبادی
حفاظت از سرمایه گذار کراس لیستینگ و کیفیت حسابداری
امیرمحمد حجری - علی علی یاری - محمدصادق جعفریان
تحلیل پایداری چاه نفت در حین عملیات حفاری با استفاده از مدلسازی تحلیلی و عددی
رضا عشقی قهدریجانی - رضا شیرین آبادی - احسان موسوی
طراحی استراتژی بازاریابی خدمات شنوایی شناسی با رویکرد تئوری رفتار برنامه ریزی شده در ایران
حکیم مخدومی شربیانی
مطالعه تاثیر جانبداری های رفتاری بر تردید حرفه ای حسابرس
حسن حسن چناری بوکت - علی آزاد
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3