0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
طراحی الگوی فرهنگ سازمانی با رویکرد شبکه ایی - میانداری
نویسندگان :
بهزاد بابایی
1
ناصر میرسپاسی
2
ناصر آزاد
3
سمیه قجری
4
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران
3- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
4- دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق
کلمات کلیدی :
فرهنگ،شبکه سازمانی،فرهنگ سازمانی میانداری
چکیده :
با گسترش ارتباطات و شبکه سازی میان سازمانهای متعدد و مختلف، نوع ارزشها و به تبعیت از آن، فرهنگ نیز در تعامل با سایر سازمانها دچار تغییرات شده است. شناخت هوشمندانه فرهنگ سازمانی متاثر از کارکرد میان شبکه ایی برای سازمانهای با نقش هماهنگ کنندگی و یا به اصطلاح میانداری ضروری می باشد. هدف پژوهش حاضر طراحی الگوی فرهنگ سازمانی شبکه ایی- میانداری در یک نهاد حاکمیتی (وزارت کشور) است. رویکرد پژوهش از نوع آمیخته و بر اساس نتایج، کاربردی می باشد. جهت جمع آوری داده ها با تعداد 15 نفر از خبرگان، مصاحبه نیمه ساختاریافته صورت گرفته است. از رویکرد نظریه داده بنیاد و ظاهرشونده جهت تجزیه و تحلیل داده های مصاحبه استفاده شد که از مجموع تعداد 225 واقعه شناسایی شده، در نهایت تعداد5 مولفه اصلی و 30 مفهوم بعنوان مولفه های اصلی و فرعی فرهنگ سازمانی میانداری نهایی گردید. برای آزمون مدل، از تحلیل عاملی تائیدی و نرم افزار Smart PLS بهره گرفته شد که بار عاملی هر یک از گویه ها با متغیر خود دارای آماره t بالاتر از 96/1 بوده است و گویه ها از دقت لازم برای اندازهگیری سازه یا متغیر مکنون برخوردار و هیچ یک از گویه های مدل حذف نشده است. برای هماهنگی درونی مدل از پایایی مرکب و معیار بالاتر از(6/0) باگوزی و یای استفاده شد که ضرایب پایایی حاصله نشان می دهد که همه ساختارهای مدل دارای پایایی مرکب بالایی هستند. همچنین برای ارزیابی برازش کلی مدل، از سه شاخص اشتراک، شاخص افزونگی و شاخص نیکویی برازش استفاده شد که نتایج کلی برای مدل در حد قوی نشان می دهد. جامعه آماری پژوهش تعداد 260 نفر و نمونه آماری تعداد 155 نفر تعیین گردید. نتایج آزمون نشان می دهد که شاخص های شناسایی شده در پنج مولفه اصلی(تعامل محوری، شبکه محوری، شهروندمحوری،چشم اندازمحوری، و نتیجه محوری) مورد تائید می باشند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تاثیر فعالیتهای بازاریابی بازیگونه بر ایجاد رفتارهای مطلوب در مصرف کننده با تکیه بر نقش واسطهای رضایت مشتری و عشق برند در بین مشتریان اسنپ فود تهران
مهران افشانی
اثربخشی تجارت الکترونیک و مزایای اقتصادی آن بر مصرف پایدار
مریم نورائی - فروزان محمدی یاریجانی
چالش های سلامت روان در آموزش مجازی به منظور ارائه ساز و کارهای مناسب
نوشین رحمن پور
دیپلماسی هوش مصنوعی؛ فرصتها و چالشها
سید مصطفی شریفی - گارینه کشیشیان سیرکی - حسن خداوردی
فرصتها و چالشهای حسابرسی نوآوری در اکوسیستم نوآوری
سوره محمدی
بهینه سازی اجزاء میکروشبکه های مستقل از شبکه سراسری جهت تامین انرژی الکتریکی مناطق روستایی با استفاده از منابع تجدیدپذیر فوتوولتائیک خورشیدی و ابرذخیره ساز
آستیاژ خرمشاهی - حسین احمدی دانش آشتیانی
امنیت محیط چند ابری: یک مطالعه مروری با تکیه بر فراوانی الگوریتم های مبتنی بر هوش مصنوعی
علی دیلمیان - یونس مباشری - امیر صحافی
Machine Learning and Deep Learning Solutions for Predictive Analysis of Drinking Water Safety
Shaghyegh Momen - Parsa Naeimitabiei - Mehrnoush Mohammadi
تحلیل تاثیر نسبت سطح پنجره به دیوار (WWR)، بر میزان آسایش حرارتی، با استفاده از شبیه سازی محاسباتی پیشرفته (مورد مطالعه: یک ساختمان مسکونی نمونه در تهران)
حسنا فولادپور - علیرضا کریم پور
رویکرد های صنعتی برای حفظ محیط زیست در صنعت نساجی و پوشاک
لیدا السادات زگردی - امین مفتاحی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1