0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
مروری بر استفاده از انرژی های تجدیدپذیر در اقتصاد ایران و جهان
نویسندگان :
محسن درویش
1
فاطمه زندی
2
بیژن صفوی
3
بهناز صبوری
4
1- ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگآه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
3- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
4- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
انرژی های تجدیدپذیر،اقتصاد،اقتصاد ایران
چکیده :
امروزه بحرانهای سیاسی، اقتصادی و مسایلی نظیر محدودیت دوام ذخایر فسیلی، نگرانیهای زیستمحیطی، ازدحام جمعیت، رشد اقتصادی و ضریب مصرف، همگی مباحث جهان شمولی هستند که با گستردگی تمام، فکر اندیشمندان را در یافتن راهکارهای مناسب در حل مناسب معضلات انرژی در جهان، بهخصوص بحرانهای زیستمحیطی، به خود مشغول داشته است. بدیهی است امروزه، پشتوانه اقتصادی و سیاسی کشورها، بستگی به میزان بهرهوری آنها از منابع فسیلی دارد و تُهی گشتن منابع فسیلی، نهتنها تهدیدی است برای اقتصاد کشورهای صادرکننده، بلکه نگرانی عمدهای را برای نظام اقتصادی ملل واردکننده به وجود آورده است. بنابراین امروزه تمام کشورهای جهان در رابطه با مسایل تأمین امنیت انرژی و گرم شدن زمین، افزایش در استفاده از انرژی تجدید پذیر را راه مقابله با این مشکلات میدانند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تصفیه آب و پساب توسط نانوکامپوزیت های برپایه آلومینیوم سولفات/
راحیل شکوهیان - سحر بنی یعقوب
از دولت دیجیتال تا دولت هوشمند: مرور سیستماتیک کیفی تحول مفهومی و پیامدهای حکمرانی
طاهر جوادی - ایوب سرافراز
نقش فرهنگ سازمانی کارآفرینانه در هوشمندی کسب وکار بانکی
مریم خضری
بررسی ارتباط بین عوامل فردی و ذاتی و اجرای کنترلهای داخلی در بخش عمومی
سعید شهابی نژاد - سیده معصومه هاشمیان
طراحی مدلی جامع برای پایش و ارزیابی مستمر عملکرد کارکنان با استفاده از هوش مصنوعی
محمد شیرپور
تاثیر میزان سود تقسیمی بر بازده سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
رضا منصوریان - حبیب تقی نسب - کریم محمدی فرد
نقش هوش مصنوعی مولد در همآفرینی ارزش و تجربه مشتری در تجارت الکترونیک
آرزو ایزدنیا - مریم حاجی یی
AN EFFICIENT METHOD FOR DIABETES PREDICTION USING LINEAR DISCRIMINANT ANALYSIS AND EXTREME GRADIENT BOOSTING
Faranak Tajik - Mahdi Eslami
ارائه مدل تاثیر هوش مصنوعی و ادراک بر تجربه مشتری در قلمرو بانکداری باز
فرزانه بیگ زاده - محمد جلالی بیدگلی - علیرضا میرزاعلی
کاربرد هوش مصنوعی مولد در بازاریابی نوین
زهراسادات حسینی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1