0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
مروری بر استفاده از انرژی های تجدیدپذیر در اقتصاد ایران و جهان
نویسندگان :
محسن درویش
1
فاطمه زندی
2
بیژن صفوی
3
بهناز صبوری
4
1- ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگآه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
3- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
4- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
انرژی های تجدیدپذیر،اقتصاد،اقتصاد ایران
چکیده :
امروزه بحرانهای سیاسی، اقتصادی و مسایلی نظیر محدودیت دوام ذخایر فسیلی، نگرانیهای زیستمحیطی، ازدحام جمعیت، رشد اقتصادی و ضریب مصرف، همگی مباحث جهان شمولی هستند که با گستردگی تمام، فکر اندیشمندان را در یافتن راهکارهای مناسب در حل مناسب معضلات انرژی در جهان، بهخصوص بحرانهای زیستمحیطی، به خود مشغول داشته است. بدیهی است امروزه، پشتوانه اقتصادی و سیاسی کشورها، بستگی به میزان بهرهوری آنها از منابع فسیلی دارد و تُهی گشتن منابع فسیلی، نهتنها تهدیدی است برای اقتصاد کشورهای صادرکننده، بلکه نگرانی عمدهای را برای نظام اقتصادی ملل واردکننده به وجود آورده است. بنابراین امروزه تمام کشورهای جهان در رابطه با مسایل تأمین امنیت انرژی و گرم شدن زمین، افزایش در استفاده از انرژی تجدید پذیر را راه مقابله با این مشکلات میدانند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
ویژگی های شخصیتی و کیفیت تصمیم گیری سرمایه گذاران بازار سرمایه
احمد آرین تبار
فناورى هاى نوین در تولید منسوجات با قابلیت تولید حرارت
آیدا منافی - امین مفتاحی
تاثیر حاکمیت شرکتی بر سطح افشای اطلاعات سلامت کارکنان: مطالعه موردی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
مهدی مران جوری - مرضیه رضایی راد
مدلسازی پیشرفته تقلب در بیمههای عمر با بهرهگیری از شبکههای عصبی گرافی و هوش مصنوعی
حسین ممبینی - ریحانه زیلوچی
کاتالیز واکنش اکسایش متانول توسط الکترود اصلاح شده خمیر کربن با نانوذرات نیکل-مس
میناسادات حقیر - محمدعلی شیخ محسنی - حسن مهدوی کیا
بهینهسازی مذاکرات آنلاین با هوش مصنوعی: طراحی چت بات خودآموز برای چانهزنی هوشمند در فروش الکترونیک
سونیا کریمی - زلیخا جهانبخش نقده
مطالعه خواص جذب مولکول دارویی آرستینول روی سطح نانولوله های کربنی با استفاده از نظریه تابعی چگالی
مجید کیاء
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتری با نقش میانجی بازاریابی انسان به انسان
محمد علی شرکت بزازان - عبداله نعامی
اکوسیستمهای کارآفرینی: رویکردی جامع و پویا از دیدگاه تئوری نهادی
سعید جلالی نیا
راهبری شرکتی و پاداش مدیریت
مرجان آقاجان پور
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3