0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی اثر حق الزحمه بر پوشش رسانهای مدیرعامل
نویسندگان :
احمد حشمتی
1
علی باغانی
2
1- دانشگاه آزاد تهران جنوب
2- دانشگاه ازاد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
حق الزحمه،پوشش رسانهای مدیرعامل،پوشش رسانه ای
چکیده :
هدف پژوهش حاضر بررسی اثر حق الزحمه بر پوشش رسانهای مدیرعامل است. برای رسیدن به هدف پژوهش، از اطلاعات مالی نمونه 149 شرکت پذیرفته در بورس اوراق بهادار تهران بر اساس روش غربالگری سیستماتیک و روش رگرسیون چندمتغیره استفاده شد. دوره زمانی این پژوهش 1392 تا 1401 است. یافتهها نشان داد که حق الزحمه بر پوشش رسانه ای تأثیر مثبت و معناداری میگذارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تاثیرات استفاده از روش رسوب گذاری شیمیایی در تولید نانو ذرات
فاطمه خدایی - امید مرادی - معصومه صیادیان
قدرت نرم آمریکا و دیپلماسی عمومی در جهان عرب با تاکید بر عراق
سید علی الفتی - علی ربیعی - عبدالرحیم رحیمی - ماشالله ولیخانی
اکوسیستم نوآوری در صنعت خدمات
وحید شرفی
نقش هوش مصنوعی در ارتقای تجربه مشتری در تجارت الکترونیکی
رعنا رحیمی
ارزیابی تحقق پذیری شاخص های شهر هوشمند در شهرهای ایران (نمونه موردی: شهر ارومیه)
کیوان محمدی - ایرج حاتمی علمداری
Workers scheduling in production logistics in a job shop production system
Ameneh Farahani - Mohammad Hassan Ladan Moghadam
بررسی اجمالی جایگاه هوش مصنوعی در آینده آموزش دانشگاهی ؛ جمهوری اسلامی ایران
محمد زندیه
سیاستگذاری مدیریت اصلاح الگوی مصرف انرژی در شهر تهران برای تحقق توسعه پایدار
رضا خلج - گارینه کشیشیان سیرکی - محمدرضا قائدی
Intelligent logistics control procedure
Sepehr Ghorbani - Hamed Rezaei - Hossein Bazargani - Ahmad Bitaraf - Yaser GhasemiNezhad
بررسی معیار ارزشیابی نادرست سهام در بورس اوراق بهادار تهران (رویکرد شناختی سرمایه گذاران)
منوچهر ویسی نصرت آباد - نادر رضایی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1