0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی اثر حق الزحمه بر پوشش رسانهای مدیرعامل
نویسندگان :
احمد حشمتی
1
علی باغانی
2
1- دانشگاه آزاد تهران جنوب
2- دانشگاه ازاد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
حق الزحمه،پوشش رسانهای مدیرعامل،پوشش رسانه ای
چکیده :
هدف پژوهش حاضر بررسی اثر حق الزحمه بر پوشش رسانهای مدیرعامل است. برای رسیدن به هدف پژوهش، از اطلاعات مالی نمونه 149 شرکت پذیرفته در بورس اوراق بهادار تهران بر اساس روش غربالگری سیستماتیک و روش رگرسیون چندمتغیره استفاده شد. دوره زمانی این پژوهش 1392 تا 1401 است. یافتهها نشان داد که حق الزحمه بر پوشش رسانه ای تأثیر مثبت و معناداری میگذارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
پایداری در سازه های بلند با رویکرد بررسی فرم های سازه ای
مهدی خردمند قمی - زهرا مقربی
حفظ حریم خصوصی در بلاکچین با استفاده از تکنیک حریم خصوصی دیفرانسیلی
نسترن بزن بیرانوند - سید حسین عرفانی - محمود دی پیر
بررسی تأثیر تصویر کشور خاستگاه بر ارزش ویژه ی برند
محمد جواد گل زاده - معصومه لطیفی بنماران - فاطمه علیئی
دیپلماسی انرژی ایران در حوزه منطقه ای: (2003-2023)
دکتر رضا شهنازی زاده - دکتر گارینه کشیشیان (نویسنده مسئول)
بهبود گفتار با تخمین نویز مبتنی بر اختلاف فاز و ترکیب با الگوریتمهای تفاضل طیفی و log-MMSE
سمیه پیرزادی
بررسی نقش مالکیت مدیریتی بر رابطه بین بیش اطمینانی مدیریت و گزارشگری پایداری
عقیل فرهنگیان - علی باغانی
سنتز و شناسایی کمپلکس های خوشه ای 2- مرکاپتوبنزایمیدازول با یون , Ag+ MoS4-2
زینب فرهاد مفرد - رضا هیودی
همکاری روسیه و چین در مقابل آمریکا و هم پیمانان اروپایی اش با تأکید بر انرژی نفت و گاز
میعاد صادقی - گارینه کشیشیان سیرکی - محمدرضا قائدی
شبکههای اجتماعی؛سلاحها و ابزارهای یکسان برای همه
مهدی آقاجانی
ارائه ی روشی برای بهینه سازی موقعیت یابی منبع
نیلوفر حاجی محمّدی - سیّد احمد علمایی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1