0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی اثر حق الزحمه بر پوشش رسانهای مدیرعامل
نویسندگان :
احمد حشمتی
1
علی باغانی
2
1- دانشگاه آزاد تهران جنوب
2- دانشگاه ازاد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
حق الزحمه،پوشش رسانهای مدیرعامل،پوشش رسانه ای
چکیده :
هدف پژوهش حاضر بررسی اثر حق الزحمه بر پوشش رسانهای مدیرعامل است. برای رسیدن به هدف پژوهش، از اطلاعات مالی نمونه 149 شرکت پذیرفته در بورس اوراق بهادار تهران بر اساس روش غربالگری سیستماتیک و روش رگرسیون چندمتغیره استفاده شد. دوره زمانی این پژوهش 1392 تا 1401 است. یافتهها نشان داد که حق الزحمه بر پوشش رسانه ای تأثیر مثبت و معناداری میگذارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی حذف مواد رنگی از تثبیت آنزیم ها با جذب سطحی:مطالعه مروری
علی حسینیان نائینی
عوامل کالبدی موثر بر احساس امنیت در بازسازی پس از سانحه (نمونه موردی: محلات سرآسیاب غربی و سرآسیاب شرقی شهر ملارد
عاطفه نوری کردکندی - الهام امینی
تاثیر اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام بر بازده غیرعادی سهام
منصور خجسته اهوازی - رویا دارابی
فراتحلیل تکنیکال نرخ فلاکت و رشد اقتصادی بر مخارج سرانه سلامت در اقشار کمدرآمد و متوسط در ایران
آرش خمی - فاطمه زندی - محمد خضری - بیژن صفوی
Review of measurement and analysis of biomarkers using inorganic complexes and metal-based nanomaterials
Saeideh Hosseini
نقش دولت های هوشمند در افزایش کیفی اکوسیستم های نوآورانه در حوزه اقتصادی شهری
مرتضی پارسامنش
ارائه مدل مفهومی مبتنی بر شاخصهای شبکهسازی در پارکهای علم و فناوری
منوچهر کرباسی - قنبر عباس پور اسفدن - سیده صدیقه جلال پور - پیمان حاجی زاده
طراحی الگوی استراتژیک ساختار واسطه ای دانشگاه ها با رویکرد دانشگاه کار آفرین
علی دستفروش - امیررضا علیزاده مجد
کاربرد گیمیفیکشن درآموزش پیشگیری از بیماری ها
محمد نادری زاده - نرگس محمد علیپور - مهناز ربیعی - سیده صدیقه جلال پور
Thickness influence on the gas sensing properties of Te thin films
Mahdi Manouchehrian
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3