0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی اثر حق الزحمه بر پوشش رسانهای مدیرعامل
نویسندگان :
احمد حشمتی
1
علی باغانی
2
1- دانشگاه آزاد تهران جنوب
2- دانشگاه ازاد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
حق الزحمه،پوشش رسانهای مدیرعامل،پوشش رسانه ای
چکیده :
هدف پژوهش حاضر بررسی اثر حق الزحمه بر پوشش رسانهای مدیرعامل است. برای رسیدن به هدف پژوهش، از اطلاعات مالی نمونه 149 شرکت پذیرفته در بورس اوراق بهادار تهران بر اساس روش غربالگری سیستماتیک و روش رگرسیون چندمتغیره استفاده شد. دوره زمانی این پژوهش 1392 تا 1401 است. یافتهها نشان داد که حق الزحمه بر پوشش رسانه ای تأثیر مثبت و معناداری میگذارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
هوش مصنوعی و مهندسی مالی: کاربردها، فرصتها و چالشهای یادگیری ماشین در طراحی ابزارهای مالی و مدیریت ریسک
داود محمدی - محمد رضا رادفر
مروری بر کاربرد یادگیری ماشین و یادگیری عمیق در استراتژی های ضد پولشویی (AML)
غزاله ممبینی - الهه ممبینی - زینب ویسه - مریم حاجی ئی - پریسا توانا
رویکرد های صنعتی برای حفظ محیط زیست در صنعت نساجی و پوشاک
لیدا السادات زگردی - امین مفتاحی
بررسی تأثیر پیچیدگی اطلاعات حسابداری بر فساد مالیاتی و اجتناب مالیاتی
محدثه میراحمدی
بررسی روشهای مبتنی بر یادگیری عمیق در شناسایی و کشف تراکنشهای متقلبانه به منظور پولشویی در نظام بانکی
میترا نوری - راضیه فرازکیش - مونا مرادی - سید عظیم حسینی
ربات لایه روب لجن در مخازن نفتی
مهدی گوهررخی - ناهید رئوفی - مریم خادمی - محمدعلی غلامی - میر یوسف حسینی ورزقانی
بررسی حذف فوتو شیمیایی رنگ مالاشیت سبز از محلول های آبی با استفاده از تابش مستقیم نور فرابنفش در حضور اکسنده H2O2
عباس آمی سما - محیا الفت میری - اکبر رفیعی
استفاده از قدرت الگوریتم های مولد در طراحی
احمدرضا ثامنی - ژیلا رضاخانی - علی رضا کریم پور - روح الله زابلی
مولفه های توسعه اکوسیستم بانکداری اجتماعی در بانک سپه استان بوشهر
علی نوزنگ - عبداله خادمی مقدم
جایگاه معماری پایدار و الگوهای آن در معماری و طراحی مدارس
حامد صرافیان
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.0.1