0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
نقش دولت های هوشمند در افزایش کیفی اکوسیستم های نوآورانه در حوزه اقتصادی شهری
نویسندگان :
مرتضی پارسامنش
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب ( مجتمع ولیعصر )
کلمات کلیدی :
اکوسیستم،دولت،نوآورانه،اقتصاد
چکیده :
زندگی در شهرهای سده بیست و یکم بدون تحقق هوشمند سازی امکان پذیر نیست.استفاده از استعاره اکوسیستم در حوزه های اجرایی و اقتصادی به طور روزافزون در حال گسترش است و برای مطالعه حوزه های مختلف مدیریتی از جمله نوآوری، کسب و کار و کارآفرینی استفاده شده است. ویژگی تکامل در اکوسیستم ها بیشتر مورد توجه واقع شده است. تغییرات قابل توجه در طی سالیان گذشته، در حوزه فن آوری اطلاعات دنیا باعث گردیده تا برخی کشورهای درحال توسعه با درک زمینه های جدید ایجاد شده، برنامه ریزی همه جانبه ای در زمینه نوآوری های مختلف به کار گیرند و با استفاده ازفن آوری اطلاعات موجب رشد ضریب اقتصادی و اجتماعی خود شوند و فاصله خود را با کشورهای توسعه یافته کمتر کنند.دولت های این کشورها جایگاه بسیار مهمی در کیفی سازی آن دارند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بهبود گفتار با تخمین نویز مبتنی بر اختلاف فاز و ترکیب با الگوریتمهای تفاضل طیفی و log-MMSE
سمیه پیرزادی
تبیین و توصیف نقش سیاست های پولی و مالی بر بیکاری در اقتصاد ایران
ناهید جعفری نجف آبادی - فاطمه زندی - بیژن صفوی - محمد خضری
Knowing the factors influencing the purchase intention of cosmetic industry customers in mobile commerce platform
Borna Biglarbigilari - Amirreza Estakhrianhaghighi
بررسی تأثیر روشهای سنتز بر ویژگیهای ساختاری و عملکردی نانوکریستالهای ZIF-8
ابوذر صید محمدی - لیلا وفاجو - علی چگنی
هوش مصنوعی و مهندسی مالی: کاربردها، فرصتها و چالشهای یادگیری ماشین در طراحی ابزارهای مالی و مدیریت ریسک
داود محمدی - محمد رضا رادفر
کندوکاوی در ارزش های زیست محیطی موثر در طراحی منظر شهری همدان
مینا اسفندی - رضا عریانی نژاد
بهینه سازی اجزاء میکروشبکه های مستقل از شبکه سراسری جهت تامین انرژی الکتریکی مناطق روستایی با استفاده از منابع تجدیدپذیر فوتوولتائیک خورشیدی و ابرذخیره ساز
آستیاژ خرمشاهی - حسین احمدی دانش آشتیانی
تاثیر فعالیتهای بازاریابی بازیگونه بر ایجاد رفتارهای مطلوب در مصرف کننده با تکیه بر نقش واسطهای رضایت مشتری و عشق برند در بین مشتریان اسنپ فود تهران
مهران افشانی
مروری بر کاربرد یادگیری ماشین و یادگیری عمیق در استراتژی های ضد پولشویی (AML)
غزاله ممبینی - الهه ممبینی - زینب ویسه - مریم حاجی ئی - پریسا توانا
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتری با نقش میانجی بازاریابی انسان به انسان
محمد علی شرکت بزازان - عبداله نعامی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.6