0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی و ویژگیهای مثبت و منفی خرید اینترنتی بر رضایت مشتری و توسعه کسب و کار با توجه به نقش میانجی قصد خرید آنلاین
نویسندگان :
هادی بهزادی
1
علی اکبر جوکار
2
1- دانشگاه پیام نور ، واحد گرمسار
2- دانشگاه پیام نور ، واحد گرمسار
کلمات کلیدی :
جمعیت شناختی،توسعه کسب و کار،ویژگی مثبت،قصد خرید آنلاین،ویژگی منفی،خرید اینترنتی،رضایت مشتری
چکیده :
این مطالعه به بررسی تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی و ویژگیهای مثبت و منفی خرید اینترنتی بر رضایت مشتری و توسعه کسب و کار با توجه به نقش میانجی قصد خرید آنلاین پرداخته است، اين تحقيق ازنظر هدف تحقیق، در زمره تحقیقات كاربردي است و ازنظر روش تحقیق، توصیفی – پیمایشی از نوع همبستگی است که به کمک روش معادلات ساختاری انجام شده است، اطلاعات تحقیق از طریق پرسشنامه جمعآوری شد، روایی به روش محتوایی، همگرا و واگرا و پایایی به روش آلفای کرونباخ محاسبه شد، جامعه آماری تحقیق کلیه خریداران اینترنتی نسل هزاره (دهه شصتی و هفتادی) منطقه 5 تهران می باشد که نامحدود فرض می شود، تعداد حجم نمونه با توجه به جدول کرچسی و مورگان برابر 384 نفر تعین شده است و روش نمونه گیری به صورت تصادفی ساده است، نتایج حاصل از تحلیل توسط نرمافزار اسمارت پی ال اس نشان داد: 1) ویژگی های جمعیت شناختی بر رضایت مشتری موثر است.2) ویژگی های جمعیت شناختی بر توسعه کسب و کار موثر است.3) ویژگی های جمعیت شناختی بر قصد خرید آنلاین موثر است.4) ویژگی های مثبت و منفی خرید اینترنتی بر رضایت مشتری موثر است.5) ویژگی های مثبت و منفی خرید اینترنتی بر توسعه کسب و کار موثر است.6) ویژگی های مثبت و منفی خرید اینترنتی بر قصد خرید آنلاین موثر است.7)ویژگی های مثبت خرید اینترنتی بر قصد خرید آنلاین موثر است.8) موانع و خطرات خرید آنلاین بر قصد خرید آنلاین موثر است.9)قصد خرید آنلاین بر رضایت مشتری موثر است.10) قصد خرید آنلاین بر توسعه کسب و کار موثر است.11) ویژگی های جمعیت شناختی از طریق قصد خرید آنلاین بر رضایت مشتری موثر است.12) ویژگی های مثبت و منفی خرید اینترنتی از طریق قصد خرید آنلاین بر توسعه کسب و کار موثر است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
ضوابط معماری پایدار در احداث ساختمان انرژی صفر
رسول پهلوان پور - عسل بوغلان دشتی
استقلال حسابرس یا استقلال موسسات حسابرسی ؟ (پژوهشی نو درجهت یکپارچه سازی انتخاب و استقلال موسسات حسابرسی )
میثم رودی - نقی فاضلی - آرزو خسروانی
مقایسه فیلتر پایین گذر گوسی فرکانسی و فیلتر پایین گذر ایده آل برای حذف نویز فلفل نمکی
جلال ایزی - نیلوفر فرناد - یاسر علمی سولا
مدل سازی دوبعدی پتانسیل و ولتاژ آستانه برای ترانزیستورهای نانوسیمی با دریچه دو کاناله کوتاه
رضا اکبرپورانی - جواد کرمدل - حسن قلمی باویل علیایی - روشنک رفیعی نظری
راهبری شرکتی و پاداش مدیریت
مرجان آقاجان پور
بهینهسازی سطح امنیت در مقابل حملات سیاهچاله و خاکستریچاله در MANETs به روش ترکیبی با استفاده از پروتکل DSR و کاهش مصرف انرژی
آیدا پرنیان فر - مریم حاجی یی
تحلیل انتقادی کاربرد هوش مصنوعی در هنر دیجیتال معاصر
مریم سعیدیان - عبدالرحیم رحیمی
کاربرد سیستم اطلاعات مکانی (GIS) در معماری منظر: رویکردها، چشماندازها، و چالشها
امیر محمد صالح آبادی - علی جندالهی - علیرضا اخ الصنایع
تاثیر هوشمندسازی کسبوکار بر گرایش به کارآفرینی و رقابتپذیری
علیرضا امیدوند
نقش کارآفرینی استراتژیک بر عملکرد با نقش میانجی گری شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان شهر تهران)
حمید کاکائی - پریسا امان الله زاده - فاطمه زندی - مرجان دامن کشیده
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1