0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی و ویژگیهای مثبت و منفی خرید اینترنتی بر رضایت مشتری و توسعه کسب و کار با توجه به نقش میانجی قصد خرید آنلاین
نویسندگان :
هادی بهزادی
1
علی اکبر جوکار
2
1- دانشگاه پیام نور ، واحد گرمسار
2- دانشگاه پیام نور ، واحد گرمسار
کلمات کلیدی :
جمعیت شناختی،توسعه کسب و کار،ویژگی مثبت،قصد خرید آنلاین،ویژگی منفی،خرید اینترنتی،رضایت مشتری
چکیده :
این مطالعه به بررسی تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی و ویژگیهای مثبت و منفی خرید اینترنتی بر رضایت مشتری و توسعه کسب و کار با توجه به نقش میانجی قصد خرید آنلاین پرداخته است، اين تحقيق ازنظر هدف تحقیق، در زمره تحقیقات كاربردي است و ازنظر روش تحقیق، توصیفی – پیمایشی از نوع همبستگی است که به کمک روش معادلات ساختاری انجام شده است، اطلاعات تحقیق از طریق پرسشنامه جمعآوری شد، روایی به روش محتوایی، همگرا و واگرا و پایایی به روش آلفای کرونباخ محاسبه شد، جامعه آماری تحقیق کلیه خریداران اینترنتی نسل هزاره (دهه شصتی و هفتادی) منطقه 5 تهران می باشد که نامحدود فرض می شود، تعداد حجم نمونه با توجه به جدول کرچسی و مورگان برابر 384 نفر تعین شده است و روش نمونه گیری به صورت تصادفی ساده است، نتایج حاصل از تحلیل توسط نرمافزار اسمارت پی ال اس نشان داد: 1) ویژگی های جمعیت شناختی بر رضایت مشتری موثر است.2) ویژگی های جمعیت شناختی بر توسعه کسب و کار موثر است.3) ویژگی های جمعیت شناختی بر قصد خرید آنلاین موثر است.4) ویژگی های مثبت و منفی خرید اینترنتی بر رضایت مشتری موثر است.5) ویژگی های مثبت و منفی خرید اینترنتی بر توسعه کسب و کار موثر است.6) ویژگی های مثبت و منفی خرید اینترنتی بر قصد خرید آنلاین موثر است.7)ویژگی های مثبت خرید اینترنتی بر قصد خرید آنلاین موثر است.8) موانع و خطرات خرید آنلاین بر قصد خرید آنلاین موثر است.9)قصد خرید آنلاین بر رضایت مشتری موثر است.10) قصد خرید آنلاین بر توسعه کسب و کار موثر است.11) ویژگی های جمعیت شناختی از طریق قصد خرید آنلاین بر رضایت مشتری موثر است.12) ویژگی های مثبت و منفی خرید اینترنتی از طریق قصد خرید آنلاین بر توسعه کسب و کار موثر است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
شبکهسازی در پارکهای علم و فناوری ایران
منوچهر کرباسی - قنبر عباس پور اسفدن - سیده صدیقه جلال پور - پیمان حاجی زاده
تاثیر افشای اختیاری اطلاعات بر تصمیمات سرمایهگذاری با تاکید بر پاندومی کرونا
محمدرضا عباسی استمال - یعقوب فرجی
تعیین ضرایب فعالیت میانگین محلول آبی الکترولیت CaCl2، MgCl2، CoCl2 و KCl به روش پتانسیومتری و بررسی مدل ترمودینامیکی
محمدعلی باقری نیا
آینده مدیریت شهری و شهرهای هوشمند (مورد مطالعه: شهر تهران)
ندا نجفی زاده - علی باصری
شبیه سازی یک وسیلۀ نقلیه توسط نرم افزار MATLAB جهت بهره وری در بکارگیری انرژی تجدیدپذیر
سید علیرضا موسوی شیرازی - علی جمیل عذاب
همگرایی سهگانه: بلاکچین، اینترنت اشیاء و انسان در عصر سیستمهای هوشمند خودگردان
سید کامران یگانگی - نوید اسودی
مدلی برای توسعه اکوسیستم نوآوری در صنعت کشاورزی
سحر رحیمی - محمدرضا انصاری - بهروز رحیمی
روشهای هوشمند پیشبینی ترافیک و مسیریابی بهینه در شبکههای بین خودرویی پویا
محسن ملایری - راضیه فرازکیش - زلیخا جهانبخش نقده
تاثیر حاکمیت شرکتی بر سطح افشای اطلاعات سلامت کارکنان: مطالعه موردی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
مهدی مران جوری - مرضیه رضایی راد
مروری بر کانپوزیت های 2 بعدی و 3 بعدی تاری و پودی
آتوسا ایزدی پارسا - سمیه علی بخشی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.6