0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی و ویژگیهای مثبت و منفی خرید اینترنتی بر رضایت مشتری و توسعه کسب و کار با توجه به نقش میانجی قصد خرید آنلاین
نویسندگان :
هادی بهزادی
1
علی اکبر جوکار
2
1- دانشگاه پیام نور ، واحد گرمسار
2- دانشگاه پیام نور ، واحد گرمسار
کلمات کلیدی :
جمعیت شناختی،توسعه کسب و کار،ویژگی مثبت،قصد خرید آنلاین،ویژگی منفی،خرید اینترنتی،رضایت مشتری
چکیده :
این مطالعه به بررسی تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی و ویژگیهای مثبت و منفی خرید اینترنتی بر رضایت مشتری و توسعه کسب و کار با توجه به نقش میانجی قصد خرید آنلاین پرداخته است، اين تحقيق ازنظر هدف تحقیق، در زمره تحقیقات كاربردي است و ازنظر روش تحقیق، توصیفی – پیمایشی از نوع همبستگی است که به کمک روش معادلات ساختاری انجام شده است، اطلاعات تحقیق از طریق پرسشنامه جمعآوری شد، روایی به روش محتوایی، همگرا و واگرا و پایایی به روش آلفای کرونباخ محاسبه شد، جامعه آماری تحقیق کلیه خریداران اینترنتی نسل هزاره (دهه شصتی و هفتادی) منطقه 5 تهران می باشد که نامحدود فرض می شود، تعداد حجم نمونه با توجه به جدول کرچسی و مورگان برابر 384 نفر تعین شده است و روش نمونه گیری به صورت تصادفی ساده است، نتایج حاصل از تحلیل توسط نرمافزار اسمارت پی ال اس نشان داد: 1) ویژگی های جمعیت شناختی بر رضایت مشتری موثر است.2) ویژگی های جمعیت شناختی بر توسعه کسب و کار موثر است.3) ویژگی های جمعیت شناختی بر قصد خرید آنلاین موثر است.4) ویژگی های مثبت و منفی خرید اینترنتی بر رضایت مشتری موثر است.5) ویژگی های مثبت و منفی خرید اینترنتی بر توسعه کسب و کار موثر است.6) ویژگی های مثبت و منفی خرید اینترنتی بر قصد خرید آنلاین موثر است.7)ویژگی های مثبت خرید اینترنتی بر قصد خرید آنلاین موثر است.8) موانع و خطرات خرید آنلاین بر قصد خرید آنلاین موثر است.9)قصد خرید آنلاین بر رضایت مشتری موثر است.10) قصد خرید آنلاین بر توسعه کسب و کار موثر است.11) ویژگی های جمعیت شناختی از طریق قصد خرید آنلاین بر رضایت مشتری موثر است.12) ویژگی های مثبت و منفی خرید اینترنتی از طریق قصد خرید آنلاین بر توسعه کسب و کار موثر است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تاثیر ارزهای دیجیتال بر اقتصاد ایران در شرایط تحریم های اقتصادی
محبوبه کمالی دولتآبادی - شهرام چهارمحالی - حسین بدیعی
G-C3N4 modified with Go (g-C3N4/Go): Effective nanocomposite for the removal and photodegradation of the tetracycline antibiotic
Mohammadjavad Jahanshahi
ارائه مدل هوشمندسازی صنعت بیمه مبتنی بر فناوری مالی با استفاده از رویکرد فازی شناختی
فاطمه صراف - رضا ایمانی - محمد افتخاری - مصطفی اسماعیل نیا منصور
تشخیص میزان خوردگی لوله های انتقال گاز توسط ربات
مهدی گوهررخی - مریم خادمی - میر یوسف حسینی ورزقانی - محمد علی غلامی
ملاحظات اخلاقی و سوگیری در مدلهای زبانی بزرگ
علیرضا نورانی
بررسی رویکرد روان شناختی حسابداران ادارات منطقه آزاد اروند در بهبود عملکرد کاری و پیشرفت شغلی
سمیرا کمالی - رسول کرمی - خاطره کارگرپور
مقایسه تحلیلی مفهوم همسایگی و محله در معماری ایران و جهان
سید محمد علی احمدی طباطبایی - سید محسن موسوی - فریال احمدی - فرهاد شریعت راد
بررسی هوش مصنوعی و تجربه خرید دیجیتال مشتری در بازاریابی
زهره حاجیها - محمدامین حسنی کبوترخانی
شناسایی دلایل پذیرش و رد اقدامات مدیریت منابع انسانی مبتنی بر هوش مصنوعی در صنعت 0,4 (مورد مطالعه: شرکت ایران یاسا تایر و رابر)
راشد پرستار - ایوب سرافراز - مهدی احمدی
پیشرفتهای هوش مصنوعی در حرفه حسابداری، با تمرکز بر چهار شرکت بزرگ حسابداری
فروزان محمدی یاریجانی - مریم نورائی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0