0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
مدل کسب و کار پایدار با رویکرد اکوسیستم نوآوری
نویسندگان :
فاطمه آسا
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
اکوسیستم،اکوسیستم نوآوری،توسعه پایدار،تجارت
چکیده :
قابلیت حرکت سریع و موفقیت آمیز به سمت مدل های کسب و کار جدید، یک منبع مهم مزیت رقابتی پایدار و اهرمی کلیدی برای بهبود عملکرد پایداری نوآوری های مبتنی بر مکان سازمان ها است. با این حال، تحقیقات انجام شده نشان می دهد که بسیاری از نوآوری های مدل کسب و کار شکست می خورند. علیرغم اهمیت موضوع، دلایل شکست نسبتا ناشناخته است و هیچ بررسی جامعی از چارچوب نوآوری مدل کسب و کار پایدارِ موفق وجود ندارد. این مقاله، مروری بر محرک ها و موانع نوآوری های تجارت پایدار در زمینه اکوسیستم و خدمات آن ارائه می دهد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
عوامل استراتژیک تاثیرگذار در آینده صنعت بانکداری هوشمند با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره
لیلا یوسفی - کیامرث فتحی هفشجانی - مصطفی حسینی گلکار
تحلیل ریسک در زنجیره تأمین پایدار با استفاده از روش دلفی و تصمیمگیری چندمعیاره فازی؛ (مورد بررسی شرکت فرآوردههای لبنی طراوت)
الهه خراسانی - منصور مومنی
Multi-Criteria Attention-Based Graph Neural Network: A Heterogeneous Representation Learning Framework for Materials Logistics System Optimization
Mohammad Shahbazi - Hamid Tohidi - Majid Nojavan
به کارگیری روشهای مختلف پردازش تصاویر ماهوارهای به منظور شناسایی دگرسانی منطقه چراغیانان، شمال غرب ایران
سعیده آقایان - فرانک فیضی - پیمان افضل
تاثیر بلوغ سیستمهای مدیریت منابع انسانی بر بالندگی سازمانی با نقش تعدیل کنندگی رفتارهای کارآفرینانه اجتماعی (مورد مطالعه: جمعیت هلال احمر استان همدان)
صدیقه طوطیان - محمدرضا احسنی
اثر فینتک بر عملکرد پایدار بانک با نقش تعدیلگری مزیت رقابتی
معصومه لطیفی بنماران - درنا عبدالهی - زهرا نعامی
شبیه سازی تعیین ویسکوزیته مایعات نیوتنی با میکروطره پلیمری
سحر اسماعیلی - جواد رهبر شهروزی
مروری بر استفاده از یادگیری ماشین و یادگیری عمیق در شناسایی تقلب در سیستمهای
محمدرضا شریفی - محسن مسعودی مقدم - مریم حاجی ئی
کاربرد نانوکامپوزیت Zno-Tio2 در صنعت نساجی و پوشاک
مهرانه فلاح شکتایی
تبیین رویکرد برندینگ فرهنگی و کاربست آن در مدیریت برند
پگاه غافل مبارکه
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0