0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تبیین رویکرد برندینگ فرهنگی و کاربست آن در مدیریت برند
نویسندگان :
پگاه غافل مبارکه
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد
کلمات کلیدی :
رویکرد،برندینگ فرهنگی،مدیریت،برند
چکیده :
در دنیای امروز، برندها به عنوان پیشران های بازار، از مسیرهای مختلف، خود را به مشتریان معرفی کرده و رویکرد مشخصی را در طراحی و تولید محصول خویش انتخاب نموده اند. در این میان، عامل فرهنگ نقش چشم گیری دارد. با گذشت زمان این مهم، در مباحث نظری برندینگ نیز جایگاه ویژه ای پیدا کرد و رویکرد مشخصی در مدیریت برند با عنوان رویکرد برندینگ فرهنگی پدیدار شد. در همین راستا این پژوهش در پی پاسخگویی به این سوال است که رویکرد برندینگ فرهنگی چگونه می تواند در مدیریت برند موثر واقع شود. هدف مشخص تحقیق نیز مطالعه و تبیین برندینگ فرهنگی به منظور استفاده در مدیریت برند است. روش تحقیق به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ ماهیت و روش توصیفی تحلیلی می باشد. روش گردآوری داده کتابخانه ای و با استفاده از منابع مکتوب و مطالعه ی اسنادی فرآیند تحقیق به انجام رسیده است. در نهایت باید اذعان داشت که نگاه فرهنگی به برند، می تواند به عنوان راهکاری برای مدیریت برند به کار گرفته شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تبیین تأثیر بسته آموزشی فطرتمحور بر هویت دانشآموزان: چارچوبی برای ادغام هوش مصنوعی در نظامهای تربیتی
محسن سعیدی نژاد - معصومه السادات ابطحی - معصومه صمدی - سعید بهشتی
مروری بر ادبیات شکاف انتظارات حسابرسی
مهدی مران جوری - احسان ولدی
شناسایی ابعاد و مولفه های توسعه سیاست های زیست فناوری با تاکید بر بعد اجتماعی در کشور از منظر سند چشم انداز 1404 در وزارت جهاد کشاورزی
سهیل اقبالی زاده - صدیقه طوطیان - لیلا سعیدی - شهرزاد طیاران
The evaluation of the QuEChERS and Ultrasonic-extracted Mixture Contents and the Smoke Compositions of Iranian Traditional and Flavored Tobaccos
Lida Nikbakhtan
مدلسازی فرکتالی عیار-حجم برای یافتن بخش های مناسب زغال سنگ در لایه K11 کانسار کوچکعلی شمالی، طبس
مجتبی بازرگانی گلشن - مهران آرین - پیمان افضل - لی لی دانشور صایین - محسن آل علی
اثر دمای بازپخت بر خواص ساختاری و اپتیکی نانو ساختارهای TiO2
فرشته جوانی جونی - سعیده رمضانی ثانی - عبدالله مرتضی علی
فن بازارها و تجاری سازی محصولات شرکت های دانش بنیان
حسین زندالوند
جایگزین کردن مواد اصلاح کننده ضربه برپایه کرافت بجای پلی اتیلن کلرینه در صنایع لوله واتصالات پی وی سی سخت
فرهاد مرادیان نژاد
ارزیابی تاثیر افزایش سرعت هوای ورودی روی بازده دستگاه میوه خشک کن خورشیدی ساخته شده توسط نویسندگان
علی بلالی - مرتضی رجب پور
Generative Artificial Intelligence: A turning point in educational management
Elahe Alipour
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1