0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تبیین رویکرد برندینگ فرهنگی و کاربست آن در مدیریت برند
نویسندگان :
پگاه غافل مبارکه
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد
کلمات کلیدی :
رویکرد،برندینگ فرهنگی،مدیریت،برند
چکیده :
در دنیای امروز، برندها به عنوان پیشران های بازار، از مسیرهای مختلف، خود را به مشتریان معرفی کرده و رویکرد مشخصی را در طراحی و تولید محصول خویش انتخاب نموده اند. در این میان، عامل فرهنگ نقش چشم گیری دارد. با گذشت زمان این مهم، در مباحث نظری برندینگ نیز جایگاه ویژه ای پیدا کرد و رویکرد مشخصی در مدیریت برند با عنوان رویکرد برندینگ فرهنگی پدیدار شد. در همین راستا این پژوهش در پی پاسخگویی به این سوال است که رویکرد برندینگ فرهنگی چگونه می تواند در مدیریت برند موثر واقع شود. هدف مشخص تحقیق نیز مطالعه و تبیین برندینگ فرهنگی به منظور استفاده در مدیریت برند است. روش تحقیق به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ ماهیت و روش توصیفی تحلیلی می باشد. روش گردآوری داده کتابخانه ای و با استفاده از منابع مکتوب و مطالعه ی اسنادی فرآیند تحقیق به انجام رسیده است. در نهایت باید اذعان داشت که نگاه فرهنگی به برند، می تواند به عنوان راهکاری برای مدیریت برند به کار گرفته شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
طراحی استراتژی بازاریابی خدمات شنوایی شناسی با رویکرد تئوری رفتار برنامه ریزی شده در ایران
حکیم مخدومی شربیانی
بهینهسازی سیستم تعلیق هوشمند خودرو با استفاده از فلزات حافظه دار و هوش مصنوعی
محمدهیرش باقدم
انواع فیبر نوری و کاربرد آن در طراحی منسوج و لباس
الهام فعلی
بررسی تأثیر حضور کمیتههای ریسک هیئت مدیره بر ریسک محدودیتهای مالی در بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
محمدرضا رادفر - منصوره علیقلی - زهرا کلانترزاده دره شیری
تبیین مدل سوگیریهای شناختی سرمایهگذاران مؤثر بر نوسانات قیمت سهام در بازار سرمایه (دگرگون گریزی، نما گری، توان پنداری و حساب انگاری)
مهدی عباسی اصل - محمد رضا رستمی - مهرزاد مینویی
تصفیه آب و پساب توسط نانوکامپوزیت های برپایه آلومینیوم سولفات/
راحیل شکوهیان - سحر بنی یعقوب
شبکهسازی در پارکهای علم و فناوری ایران
منوچهر کرباسی - قنبر عباس پور اسفدن - سیده صدیقه جلال پور - پیمان حاجی زاده
تکمیل خود تمیز شونده منسوجات با استفاده از فناوری نانو
زهرا تاج احمدی - امین مفتاحی
حفاظت جامع، پاسخی درخور ارزش های مناظر فرهنگی
شقایق طاوسی - بهرنگ بهرامی
بررسی تاثیر هوشمصنوعی فازی بر رضایت مشتریان خدمات بانکداری آنلاین
حسام رضایی - مریم مصلح - یحیی خوانساری
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.0.1