0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
مولفه های توسعه اکوسیستم بانکداری اجتماعی در بانک سپه استان بوشهر
نویسندگان :
علی نوزنگ
1
عبداله خادمی مقدم
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر دیلم
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر دیلم
کلمات کلیدی :
بانک،بانکداری،مدیران بانکی،بانکداری اجتماعی،بانک سپه
چکیده :
هدف این مقاله شناسایی و ارزیابی مولفه های بانکداری توسعه اکوسیستم اجتماعی در بانک سپه استان بوشهر است. این پژوهش از نظر هدف از نوع کیفی و از نظر روش گردآوری داده ها توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری شامل مديران و مسئولین بانکی استان بوشهر به تعداد 10 نفر در سال 1402 می باشند. گرداوری دادهها با استفاده از مصاحبه نیمه ساختار یافته با مدیران و مسئولین بانکی در استان بوشهر انجام شد. تحلیل مصاحبه ها با بهره گیری از فرایند تحلیل مضمون در نرمافزار MAXQDA انجام شد. نتایج نشان داد که شاخصهای بانکداری اجتماعی در بانک سپه از 103 مضمون پایه در قالب 5 مضمون سازماندهی شده شامل ابعاد مدیریت منابع و بازاریابی اجتماعی، ابعاد کارآفرینی اجتماعی، ابعاد جامعه شناسی، ابعاد مدیریتی و ابعاد تسهیلاتی و خدماتی تشکیل شده است و براساس درصد فراوانی بیشترین میزان ابعاد جامعه شناختی بود که شامل مسئولیت پذیری اجتماعی، اعتماد اجتماعی و بحث سرمایه اجتماعی بود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
رابطه رقابت در بازار محصول، سرمایهگذاری ریسکپذیر و موفقیت شرکتهای کارآفرین
سید ابراهیم کاظمی
استقلال حسابرس یا استقلال موسسات حسابرسی ؟ (پژوهشی نو درجهت یکپارچه سازی انتخاب و استقلال موسسات حسابرسی )
میثم رودی - نقی فاضلی - آرزو خسروانی
مروری بر بهینه سازی فرآیند خرید لباس با هوش مصنوعی، راهکاری نوآورانه برای کاهش مصرف انرژی و منابع
مریم بهلولی علمداری - رضا اکبری بنگر
بررسی تاثیر شاخص نرخ ارز حقیقی (شاخص رقابتپذیری) بر بازدهی شاخص بورس اوراق بهادار تهران
داود حمیدی رزی - شعبان مصطفایی - فاطمه توفیق
تهیه پوشش هایی بر پایه نانوکیتوزان اصلاح شده با کربوکسی متیل سلولز جهت افزایش ماندگاری قارچ خوراکی دکمه ای
فاطمه عظیم خانی - شاهین تفنگدارزاده
Using 2D-DOST coefficients on Thermal Images for Breast Cancer Detection
Ainaz Daneshdoust - Sedigheh Ghofrani - Mahdi Eslami - Iman Ahanian
بررسی برخی از مدل های بازاریابی الکترونیکی و بازاریابی محتوایی
حمیدرضا حسن زاده نایینی
تکمیل ضدآب و لک منسوجات با استفاده از فنآوری نانو
سارا قیاسی - امین مفتاحی
لزوم بهره برداری از چاه های آب حوضه دشت سپیدان جهت تامین آب مورد نیاز کارخانه تغلیظ و شرب مجتمع معدنی چادرملو به روش اسمز معکوس (RO)
محمدرضا محوی - پوریا کیانوش - سید رضا حسینی
شناسایی مولفه های موثر بر نوآوری های حسابداری مدیریت با استفاده از چارچوب مفهومی راجرز
حبیب اله نخعی - محسن صفائی - مجتبی محمدزاده
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3