0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی و رفتار کاری مخرب با تاکید بر اثر میانجی رضایت شغلی برای رسیدن به مزیت رقابتی
نویسندگان :
ارسلان حسینی
1
اسکندر عبدالهی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان
کلمات کلیدی :
بازاریابی داخلی،عملکرد شغلی،رفتار کاری مخرب،رضایت شغلی
چکیده :
هدف اين مقاله تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی و رفتارکاری مخرب با تاکید بر اثر میانجی رضایت شغلی در بین مدیران، معاونین و کارشناسان ارشد شرکت مهگل در شهر تهران است. روش اجراي پژوهش با استفاده از ابزار پرسشنامه میباشد. جامعه آماری پژوهش حاضر مدیران، معاونین و کارشناسان ارشد شرکت مهگل در شهر تهران می باشند. با توجه به این که تعداد مدیران، معاونین و کارشناسان ارشد این شرکت طبق اطلاعات موجود 170 نفر بوده است، حداقل نمونه آماری برابر 118 نفر به روش تصادفی انتخاب گردید.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Modification of fluorinated-doped tin oxide (FTO) photoelectrode by bismuth vanadate and some metal-organic frameworks such as cobalt imidazole to remove environmental contaminants such as phenolic derivatives by photoelectrocatalysis
Ali Ranjbar
تبیین تأثیر بسته آموزشی فطرتمحور بر هویت دانشآموزان: چارچوبی برای ادغام هوش مصنوعی در نظامهای تربیتی
محسن سعیدی نژاد - معصومه السادات ابطحی - معصومه صمدی - سعید بهشتی
بررسی ابعاد آمادگی سازمان های ارائه دهنده خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات برای حضور در متاورس
سید حیدر مرتضوی شاهرودی
دیجیتالی سازی و فناوری های هوش مصنوعی در حسابداری مدیریت (مرور سیستماتیک بر ادبیات)
محبوبه کمالی دولت آبادی - علی اصغر انواری رستمی
مرور نظام مند شناسایی عوامل موثر بر تامین تجهیزات و خدمات خارجی و داخلی مورد نیاز برای پروژههای تولید و انتقال آب از دریا به داخل کشور
مهدی فضل اللهی
Lifespan of polyethylene nets
Mahdi Ardestani Sadeghi
انتشار دی اکسید کربن،مصرف انرژی تجدید پذیر و تجدید ناپذیر و رشد اقتصادی در کشورهای خاورمیانه با رهیافت PVAR
کارو محمدی
بررسی ارتباط فرآیندهای بازاریابی در ایجاد و توسعه ی اکوسیستم نوآوری
نوشین بیان - محمدامین اکبری
تحلیل و بازیابی ارزش های کارکردی فضاهای داخلی بر مبنای روش کانسی
آناهیتا عبد شریف آبادی - سید هادی قدوسی فر - سید غلامرضا اسلامی
مالی دیجیتالی و ESG شرکتی (محیطزیست، اجتماع و حاکمیت شرکتی)
فاطمه صراف - الهه رسولی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1