0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی و رفتار کاری مخرب با تاکید بر اثر میانجی رضایت شغلی برای رسیدن به مزیت رقابتی
نویسندگان :
ارسلان حسینی
1
اسکندر عبدالهی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان
کلمات کلیدی :
بازاریابی داخلی،عملکرد شغلی،رفتار کاری مخرب،رضایت شغلی
چکیده :
هدف اين مقاله تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی و رفتارکاری مخرب با تاکید بر اثر میانجی رضایت شغلی در بین مدیران، معاونین و کارشناسان ارشد شرکت مهگل در شهر تهران است. روش اجراي پژوهش با استفاده از ابزار پرسشنامه میباشد. جامعه آماری پژوهش حاضر مدیران، معاونین و کارشناسان ارشد شرکت مهگل در شهر تهران می باشند. با توجه به این که تعداد مدیران، معاونین و کارشناسان ارشد این شرکت طبق اطلاعات موجود 170 نفر بوده است، حداقل نمونه آماری برابر 118 نفر به روش تصادفی انتخاب گردید.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
دینامیک غیر خطی و آشوبی مدل اقتصادی مرتبه کسری و کنترل بهینه آن
محدثه ناصری - هادی سعیدی
رویکرد مکاتب اقتصادی به اثرگذاری سیاست های مالی بر شاخص فلاکت و سازوکارهای آن در ایران
آرش خمی - فاطمه زندی - محمد خضری - بیژن صفوی
بررسی تأثیر تصویر کشور خاستگاه بر ارزش ویژه ی برند
محمد جواد گل زاده - معصومه لطیفی بنماران - فاطمه علیئی
بررسی نقش هوش مصنوعی در دیجیتال سازی آموزش و پرورش
هیوا رخشان - عباس ایمانی
َAI-Assisted Language Education Research: Areas and Tools
Marzieh Bagherkazemi - Nasibeh Bagherpour - Leila Khalili Sarafi
New nanovaccine against Pseudomonas aeruginosa
Masoud Maleki - Mojtaba Salouti
چالش های سلامت روان در آموزش مجازی به منظور ارائه ساز و کارهای مناسب
نوشین رحمن پور
Influence of tetrabutylammonium bromide based ionic liquid on the aggregation behavior of Dodecyltrimethylammonium bromide in the Range (293.15 K to 313.13K): Acoustic and volumetric investigation
Hossein Hooshyar
مولفه های معماری تاثیرگذار بر حضور بانوان آسیب دیده اجتماعی در جامعه
عرفانه سادات حسینی
آگاهی سرمایهگذاران در بازارهای مالی
تابنده صالحی - زینب اعظمی - بهنام کرمشاهی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1