0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
عوامل موثر بر خرید آنی در تجارت سیار
نویسندگان :
سمیه ستوده
1
امیر رضا استخریان
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز
کلمات کلیدی :
تجارت سیار،مرور لذت گرا،مرور سودمند،خرید آنی
چکیده :
شواهد رو به رشد نشان می دهد که تجارت سیار رفتار خرید آنی مصرف کنندگان را افزایش می دهد و خرید از طریق تلفن همراه به یک روش محبوب تبدیل شده است. این مطالعه به بررسی عوامل موثر بر خرید آنی می پردازد و تئوری انگیزه، مرور لذتگرا و مرور سودمند را به عنوان دو محرک کلیدی در خرید فوری در تجارت تلفن همراه میبیند. دو یافته اصلی ظاهر می شود: اول، سه عامل موقعیت (قابلیت حمل، جذابیت بصری و تأثیر بین فردی) به طور متفاوتی بر مرور لذتگرا و مرور سودمند تأثیر میگذارند. دوم، مرور لذتگرا بهطور مستقیم و مثبت بر تمایل مصرفکنندگان برای خرید تکانشی تأثیر میگذارد، در حالی که مرور سودمند بهطور غیرمستقیم بر تمایل مصرفکنندگان برای خرید آنی از طریق مرور لذتگرا تأثیر میگذارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی تاثیر حاکمیت شرکتی بر رابطه بین کیفیت سود و انعطاف پذیری مالی
شیوا حسن پور - پریسا دانشیان
تاثیرچالش های امنیت انرژی پاکستان بر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران
حمید گمشادزهی - محمدرضا قائدی - یاسر کهرازه
تأثیر استراتژیهای شرکت بر لحن و خوانایی گزارشگری مالی شرکتها
مرتضی تشکری - رویا دارابی - حسین بدیعی
تأثیر شدت سرمایهگذاری بر رابطه رقابت بازار محصول و اهرم عملیاتی
محسن حمیدیان - سارا ناصری نسب
ارتباط بین چسبندگی هزینه ها با خطای پیش بینی سود و پایداری سود
عقیل فرهنگیان - رویا دارابی
تحلیل انتقادی کاربرد هوش مصنوعی در هنر دیجیتال معاصر
مریم سعیدیان - عبدالرحیم رحیمی
تبیین مولفههای مؤثر بر طراحی مدرسه با رویکرد تعاملی بین انسان و محیط
سیامک خواجه تاش - مریم نوری
Trace monitoring of drug in human plasma utilizing magnetic solid phase extraction based carbonized cotton fabric/Fe3O4 in combination with HPLC
Yasaman Sanaei - Mohsen Zeeb
مدل سازی یک سیستم هیبریدی نگهدارنده باتری/ابرذخیره ساز برای یک میکروشبکه خورشیدی با استفاده از سناریوهای گوناگون منبع تولید/مصرف کنندگان
آستیاژ خرمشاهی - حسین احمدی دانش آشتیانی
تأثیر کارکنان واحد فروش بر ارزش ارزش ادراک شده با نقش میانجی سودمندی و لذت خرید
مهران افشانی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1