0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
مروری بر کاربرد مدلهای یادگیری عمیق در پیشبینی قیمت ارزهای دیجیتال
نویسندگان :
زینب مهرانی راد
1
هدیه مرادی
2
مریم حاجییی
3
1- دانشگاه ازاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه ازاد اسلامی واحد تهران جنوب
3- دانشگاه ازاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
رمزارزها،مدلهای یادگیری عمیق،مدلهای یادگیری ماشین،هوش مصنوعی
چکیده :
ارزهای دیجیتال با نوسانات پیچیده، نیاز به فناوریهای پیشرفته را آشکار میکنند. این مقاله نقش هوش مصنوعی در تحلیل بازار رمزارزها را بررسی میکند. مدلهای یادگیری عمیق مانند شبکههای عصبی، در پیشبینی تغییرات کوتاهمدت از روشهای کلاسیک بهتر عمل میکنند. تلفیق دادههای تاریخی با تحلیل احساسات بازار، دقت پیشبینیها را افزایش میدهد. با این حال، چالشهایی مانند سوگیری دادهها، شفافیت الگوریتمی و نیاز به زیرساختهای محاسباتی وجود دارند. مطالعه حاضر چارچوبی برای سیستمهای AI مسئولیتپذیر در بازارهای غیرمتمرکز و ترکیب هوش مصنوعی تفسیرپذیر با بلاکچین جهت بهبود دقت را ارائه میدهد. این پژوهش پایه مدلهای هوشمند تلفیقی در اکوسیستم مالی آینده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
شناسایی دلایل پذیرش و رد اقدامات مدیریت منابع انسانی مبتنی بر هوش مصنوعی در صنعت 0,4 (مورد مطالعه: شرکت ایران یاسا تایر و رابر)
راشد پرستار - ایوب سرافراز - مهدی احمدی
بررسی عوامل تأثیر گذار در افزایش قدرت چسبندگی چسب پلی یورتان
مهری ندیری نیری
بهینه سازی سیستم تولید پوشاک با استفاده از تکنولوژی های نوین: یک مرور سیستماتیک
مریم قلی زاده - رضا اکبری بنگر
بهبود کیفیت تصمیم گیری مدیران عالی درعصر هوش مصنوعی: نقش فناوری های نوین درسازمان ها
حمیده یادگاری - سید حسین هاشمی موسوی
ارائه ی روشی برای بهینه سازی موقعیت یابی منبع
نیلوفر حاجی محمّدی - سیّد احمد علمایی
الگوی تصمیمگیری مالی مبتنی بر هوش و درک متورم از سواد مدیران
سمیرا سرایی - فاطمه صراف - محسن حمیدیان
تاثیر اصالت برند بر عملکرد شرکت با در نظر گرفتن متغیر میانجی عشق به برند و متغیر تعدیل گر برندسازی افراد مشهور
مریم عطاراسدی - محسن امینی - مهلا کزازی
تحلیلی بر ابعاد پایداری مالی در بخش عمومی
یونس بادآور نهندی - فرناز رزقی
تبیین اثرگذاری فرهنگ شهری بر پایداری فضای شهر ایرانی بعد از سوانح طبیعی
یلدا رفیعی
تأثیر استراتژِی رقابت در صنعت بر رابطه بین پایداری و ارزش شرکت
سمیرا جودی - فرناز صمدی رضائی - علی اکبر نونهال
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1