0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تاثیر اصالت برند بر عملکرد شرکت با در نظر گرفتن متغیر میانجی عشق به برند و متغیر تعدیل گر برندسازی افراد مشهور
نویسندگان :
مریم عطاراسدی
1
محسن امینی
2
مهلا کزازی
3
1- دانشگاه تهران شرق
2- دانشگاه شهر قدس
3- دانشگاه شهر قدس
کلمات کلیدی :
اصالت برند،عشق به برند،عملکرد شرکت،برندسازی افراد مشهور.
چکیده :
امروزه روشهای نوین برندسازی و شناسایی عوامل موثر بر این امر در راستای عملکرد مطلوب بنگاههای اقتصادی از نوآوریهای حوزه مدیریت کسب و کار میباشد. این کنکاش علمی بر آن است که نقش تاثیر اصالت برند بر عملکرد شرکت با در نظر گرفتن متغیر میانجی عشق به برند و متغیر تعدیلگر برندسازی افراد مشهور را بررسی نماید. پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت و روش توصیفی و پیمایشی میباشد. جامعه آماری این پژوهش بین خریداران گوشیهای هوشمند اپل بودند که بر این اساس نمونه 384 نفری انتخاب و دادههای جمعآوری شده در قالب یک مدل معادلات ساختاری و با کارگیری نرمافزار PLS-Smart تحلیل گردید. نتایج حکایت از تأثیر معنیدار اصالت برند بر عملکرد شرکت داشته و نقش عشق به برند به عنوان متغیر میانجی ارتباط اصالت برند بر عملکرد شرکت را تقویت مینماید. همچنین نقش تعدیلگر برندسازی افراد مشهور در رابطه بین اصالت برند و عملکرد مورد تایید قرار گرفت.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی ارتباط بین عوامل درون و برون سازمانی و اجرای کنترلهای داخلی در بخش عمومی
سعید شهابی نژاد - سیده معصومه هاشمیان
تأثیر فناوری اطلاعات بر بهبود فرآیندهای مدیریت و تصمیمگیری مالی در سازمانها
هادی پوراکبر لیل ابادلر - رحیم بنابی قدیم
بررسی تحقیقات اخیر در حوزه سیستمهای توصیه گر گردشگری (TRS)
نرگس سرخوش - عادل قاضیخانی - حسن شاکری
تاثیر نهادها بر مصرف انرژی های نو
فرزانه خجسته قاسمی - پروانه سلاطین
بررسی نقش یادگیری سازمانی در تقویت سیستم کنترل بودجه ای با استفاده از نقش میانجی فرصت های فضای مجازی( مورد مطالعه: شرکت برق منطقه-ای استان تهران)
امیر یلفانی - اکبر حسن پور طولارود
هوشمندسازی تشخیص سرطان سینه از طریق طراحی و پیاده سازی بانک فیلتر و ماتریس ویژگی تصاویر دیجیتال به منظور یکپارچه سازی تبدیل موجک با شبکه عصبی
محدثه برقی - ایمان آهنیان
رابطه سامانههای حسابداری دیجیتالی بر کیفیت تصمیمگیری (مطالعه موردی بانکهای شهر تهران)
محسن حمیدیان - الهه رسولی
رویکرد معاصر پولشویی تامین مالی تروریسم ارزیابی ریسک و روش های اتوماسیون آن در بانکداری تجاری
مهدیه جوانی
تاثیر شبکه سازی حسابداران مدیریت بر اقدامات استراتژیک شرکتی با تاکید برهمزمانی کیفیت سیستم اطلاعاتی و فرهنگ نوآوری و نتیجه گرا
ندا رضازاده
ارزیابی پایداری اجتماعی مکان در دانشکده هنرومعماری بر اساس مدل مفهومی جانلنگ مورد پژوهی: دانشکده فنیوحرفهای دختران تهران "شریعتی" و "ولیعصر"
منصوره فرخی - راضیه لبیب زاده - حسین ذبیحی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1