0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تاثیر اصالت برند بر عملکرد شرکت با در نظر گرفتن متغیر میانجی عشق به برند و متغیر تعدیل گر برندسازی افراد مشهور
نویسندگان :
مریم عطاراسدی
1
محسن امینی
2
مهلا کزازی
3
1- دانشگاه تهران شرق
2- دانشگاه شهر قدس
3- دانشگاه شهر قدس
کلمات کلیدی :
اصالت برند،عشق به برند،عملکرد شرکت،برندسازی افراد مشهور.
چکیده :
امروزه روشهای نوین برندسازی و شناسایی عوامل موثر بر این امر در راستای عملکرد مطلوب بنگاههای اقتصادی از نوآوریهای حوزه مدیریت کسب و کار میباشد. این کنکاش علمی بر آن است که نقش تاثیر اصالت برند بر عملکرد شرکت با در نظر گرفتن متغیر میانجی عشق به برند و متغیر تعدیلگر برندسازی افراد مشهور را بررسی نماید. پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت و روش توصیفی و پیمایشی میباشد. جامعه آماری این پژوهش بین خریداران گوشیهای هوشمند اپل بودند که بر این اساس نمونه 384 نفری انتخاب و دادههای جمعآوری شده در قالب یک مدل معادلات ساختاری و با کارگیری نرمافزار PLS-Smart تحلیل گردید. نتایج حکایت از تأثیر معنیدار اصالت برند بر عملکرد شرکت داشته و نقش عشق به برند به عنوان متغیر میانجی ارتباط اصالت برند بر عملکرد شرکت را تقویت مینماید. همچنین نقش تعدیلگر برندسازی افراد مشهور در رابطه بین اصالت برند و عملکرد مورد تایید قرار گرفت.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
حقوق و هوش مصنوعی: چالش ها و فرصت ها
سپیده مظفری
پیش بینی روشی برای تشخیص سایت های فیشینگ با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین
سمیه عظیمی - فاطمه خداپرست
تحلیل گفتمان مسکن و فقر شهری: راهکارهایی برای افزایش دسترسی به مسکن در مناطق محروم
محسن قربانخانی - علی اصغر ملک افضلی - محمد حسین بوچانی
بررسی رابطه بین سرمایه در گردش مورد نیاز و نگرش خوشبینانه مدیریت با تاکید بر نقش هزینه فرصت از دست رفته وجوه نقد شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
مهران نصرت زاده - محسن حمیدیان
ارزیابی شاخصه های موثر معماری بیوفیلیک بر ارتقا سلامت از دیدگاه کادر درمان، بیماران و همراهان (نمونه موردی: بیمارستان شفا کرمان)
محجوبه نوحی بزنجانی - منصور نیک پور - محسن قاسمی
تحلیل سرمایهگذاری تحقیق و توسعه در فعالیتهای نوآورانه با تمرکز بر نااطمینانی و محیط رقابتی
محمد حسنی - ریبوار حسین صالح
تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رابطه بین خصوصیسازی بانک ها از طریق سهام عدالت و کارایی سرمایهگذاری
عاطفه جهانگیری بابادی - احمد پیفه - حامد احمد زاده
نقش عوامل روانشناختی در توسعه پایدار مبتنی بر سیاستگذاری انرژی در ایران
گارینه کشیشیان سیرکی - امیر عامری کردیانی - محمود فیضی پور نامقی
رقابتپذیری شرکتها بر ناپایداری کیفیت سود شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
شیما تقوی - ارمغان ناصر ترابی - فرحدخت عبادی
مطالعه تاثیر جانبداری های رفتاری بر تردید حرفه ای حسابرس
حسن حسن چناری بوکت - علی آزاد
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.0.1