0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
رابطه بین چابکی بازاریابی و عملکرد مالی درآشفتگی بازار (مطالعه موردی: شرکتهای فعال در صنعت خودرو و ساخت قطعات)
نویسندگان :
دکتر رضا منصوریان
1
حبیب تقی نسب
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران
کلمات کلیدی :
چابکی بازاریابی،قابلیت نوآوری،آشفتگی بازار،عملکرد مالی
چکیده :
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین چابکی بازاریابی و عملکرد مالی با در نظر گرفتن سطوح مختلف آشفتگی بازار انجام شد. پژوهش حاضر از نظر هدف از نوع تحقیقات کاربردی است، و از نظر روش پیمایشی و به لحاظ ماهیت نیز پژوهشی توصیفی میباشد. بعد از تنظيم اهداف و سؤالات پژوهش، پرسشنامه اي مرکب از 20 سؤال تهيه و تنظيم شد و میان جامعه آماری توزیع گردد. براي محاسبه پايايي از ضريب آلفاي كرونباخ استفاده گرديد و پايائي پرسشنامه بسيار مطلوب ارزيابي گرديده است. جامعه تحقیق حاضر شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران فعال در صنعت خودرو و ساخت قطعات به تعداد 35 شرکت بودند. روش نمونه گیری تصادفی ساده بود.. همچنين تجزيه و تحليل دادههاي بدست آمده با استفاده از نرم افزار آماري SPSS و SMART PLS صورت گرفته است....
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
معرفی یک خلاصه ساز متنی، تسهیل در مدیریت رسانه های نوین
احسان باقری - محمد ملکی نیا
بهینهسازی سطح امنیت در مقابل حملات سیاهچاله و خاکستریچاله در MANETs به روش ترکیبی با استفاده از پروتکل DSR و کاهش مصرف انرژی
آیدا پرنیان فر - مریم حاجی یی
طراحی مدل انضباط مالی شرکت ها با در نظر گرفتن پیشران های خرد و کلان
احمد قاسمی - عبدالکریم مقدم - آذر مسلمی
بررسی تاثیر ویژگیهای هیئت مدیره بر کیفیت حسابرسی با تاکید بر ساختار مالکیت
فاطمه صالحی یانسری - حسین کاظمی
نقش عوامل روانشناختی در توسعه پایدار مبتنی بر سیاستگذاری انرژی در ایران
گارینه کشیشیان سیرکی - امیر عامری کردیانی - محمود فیضی پور نامقی
طراحی پایدار مناظر اکولوژیک شهری
بهرنگ بهرامی - هیفاء خانلری
تاثیر تحول دیجیتال بر صنعت مخابرات
مهرداد فکرت نژاد - ندا بنی حسینی
شاخص های کیفیت زندگی در مجتمع های مسکونی با تاکید بر هویت مکان
ملیکا سالاریان - منصوره رضاسلطانی
بررسی رابطه توصیفی میان متغیرهای کلان اقتصادی و بیکاری
ناهید جعفری نجف آبادی - فاطمه زندی - بیژن صفوی - محمد خضری
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی و رفتار کاری مخرب با تاکید بر اثر میانجی رضایت شغلی برای رسیدن به مزیت رقابتی
ارسلان حسینی - اسکندر عبدالهی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1