0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تأثیر آمیخته بازاریابی بر تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با تأکید بر نقش اعتماد مشتریان و مشتری نوازی
نویسندگان :
رضا کوچک پور نصفی
1
حمید رضا سعید نیا
2
حمید سعیدی
3
رحیم محترم
4
1- دانشگاه آزاد واحد امارات
2- دانشیار گروه مدیریت بازرگانی، واحد تهران شمال، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
3- دانشیار، گروه مدیریت بازرگانی، واحد یادگار امام خمینی (ره) شهر ری، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
4- استاديار، گروه مدیریت بازرگانی، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
کلمات کلیدی :
مدیریت تجربه مشتریان،بازاریابی املاک،اعتبار مشاورین املاک،اعتماد مشتریان،مشتری نوازی
چکیده :
نقش مدیریت تجربه مشتری به عنوان یک ابزار راهبردی در توسعه سازمانهای خدماتی انکارناپذیر است. با توجّه به این اهمیت، تحقیق حاضر به منظور بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با تأکید بر اعتماد مشتریان و مشتری نوازی صورت گرفته است. تحقیق حاضر از لحاظ جمع آوری داده ها، از نوع پیمایشی و از لحاظ روش تحقیق، تحقیقی توصیفی است. نمونه آماری برای تحقق اهداف تحقیق را بر اساس رابطه کوکران، 384 نفر از مشتریان مشاورین املاک در سطح شهر تهران تشکیل میدهند. به منظور انتخاب نمونه پژوهش از روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای استفاده شده است. جهت تجزیه و تحلیل دادهها و آزمون فرضیات و مدل تحقیق نیز از آزمونهای مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) و تحلیل عاملی تأییدی (CFA) استفاده شد. یافته های تحقیق نشان داد که آمیخته بازاریابی بر تجربه مشتریان در بازاریابی املاک، اعتماد مشتریان و مشتری نوازی تاثیر مثبت و معنادار دارد. همچنین تاثیر مشتری نوازی بر اعتماد مشتریان و تاثیر این دو متغیر بر تجربه مشتریان در بازاریابی املاک نیز به اثبات رسید.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
A review of bio filtration and its usages in air pollutants removal techniques and biotrickling filters for odor and volatile organic compound removal
Farzam Golchin
نقش توسعه جهانی ارزهای دیجیتال در مدیریت نقدینگی شرکت ها
محبوبه کمالی دولت آبادی - شهرام چهارمحالی - حسین بدیعی
طراحی شهری با رویکرد خلق مکان سوم (مورد پژوهی: بلوار فردوس، منطقه پنج شهرداری تهران)
غزاله باقری بهشتی - الهام امینی
منسوجات جاذب الکترو مغناطیسی بر پایه فنآوری نانو
فضه محمدی راستی - امین مفتاحی
بررسی ارتباط بین عوامل فردی و ذاتی و اجرای کنترلهای داخلی در بخش عمومی
سعید شهابی نژاد - سیده معصومه هاشمیان
تعیین ضرایب فعالیت میانگین محلول آبی الکترولیت CaCl2، MgCl2، CoCl2 و KCl به روش پتانسیومتری و بررسی مدل ترمودینامیکی
محمدعلی باقری نیا
مروری بر روش های مبتنی بر یادگیری عمیق در تشخیص آلزایمر با استفاده از تصویربرداری مغزی
مهدیس کلاته - دل آرا حقی - مریم حاجی ئی
بررسی توسعه دولت الکترونیک در ایران و چالش های پیش روی آن
محبوبه کمالی دولت آبادی - فاطمه صراف
تاثیر کیفیت کمیته حسابرسی بر پایداری سود
خسرو امینی زاده
بهینه سازی سیستم تولید پوشاک با استفاده از تکنولوژی های نوین: یک مرور سیستماتیک
مریم قلی زاده - رضا اکبری بنگر
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.0.1