0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تأثیر آمیخته بازاریابی بر تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با تأکید بر نقش اعتماد مشتریان و مشتری نوازی
نویسندگان :
رضا کوچک پور نصفی
1
حمید رضا سعید نیا
2
حمید سعیدی
3
رحیم محترم
4
1- دانشگاه آزاد واحد امارات
2- دانشیار گروه مدیریت بازرگانی، واحد تهران شمال، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
3- دانشیار، گروه مدیریت بازرگانی، واحد یادگار امام خمینی (ره) شهر ری، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
4- استاديار، گروه مدیریت بازرگانی، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
کلمات کلیدی :
مدیریت تجربه مشتریان،بازاریابی املاک،اعتبار مشاورین املاک،اعتماد مشتریان،مشتری نوازی
چکیده :
نقش مدیریت تجربه مشتری به عنوان یک ابزار راهبردی در توسعه سازمانهای خدماتی انکارناپذیر است. با توجّه به این اهمیت، تحقیق حاضر به منظور بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با تأکید بر اعتماد مشتریان و مشتری نوازی صورت گرفته است. تحقیق حاضر از لحاظ جمع آوری داده ها، از نوع پیمایشی و از لحاظ روش تحقیق، تحقیقی توصیفی است. نمونه آماری برای تحقق اهداف تحقیق را بر اساس رابطه کوکران، 384 نفر از مشتریان مشاورین املاک در سطح شهر تهران تشکیل میدهند. به منظور انتخاب نمونه پژوهش از روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای استفاده شده است. جهت تجزیه و تحلیل دادهها و آزمون فرضیات و مدل تحقیق نیز از آزمونهای مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) و تحلیل عاملی تأییدی (CFA) استفاده شد. یافته های تحقیق نشان داد که آمیخته بازاریابی بر تجربه مشتریان در بازاریابی املاک، اعتماد مشتریان و مشتری نوازی تاثیر مثبت و معنادار دارد. همچنین تاثیر مشتری نوازی بر اعتماد مشتریان و تاثیر این دو متغیر بر تجربه مشتریان در بازاریابی املاک نیز به اثبات رسید.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تکمیل خود تمیز شونده منسوجات با استفاده از فناوری نانو
زهرا تاج احمدی - امین مفتاحی
تأثیر کارکنان واحد فروش بر ارزش ارزش ادراک شده با نقش میانجی سودمندی و لذت خرید
مهران افشانی
Nano biosensors in medical and diagnosis
Zahra Karimi - Mozhgan Rahvareh
بررسی تأثیر فنآوری اطالعات برپیشرفت مالی با نقش میانجی خدمات دیجیتال به مشتریان بانک
علی عابدی
امکان سنجی امنیت سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان و نوآور
سیدمحمد موقرافضلی - افسون دماوندی - هدی السادات شهامت
شناسایی تقلب در پرداختهای الکترونیکی با استفاده از الگوریتمهای هوش مصنوعی ویادگیری ماشین
محمدرضا شیردل - فاطمه خداپرست
تخریب داروی دیکلوفناک با سنتز فوتوکاتالیست هتروساختار CuS/NiS
بیتا فراهانی
مدلی برای توسعه اکوسیستم نوآوری در صنعت کشاورزی
سحر رحیمی - محمدرضا انصاری - بهروز رحیمی
بهره برداری از شبکه های برق در حضور هاب انرژی
الناز شهرابی - امیر علی دشتکی - علی اکبر نصیری - علیرضا مشکین - سید مهدی حکیمی
فن بازارها و تجاری سازی محصولات شرکت های دانش بنیان
حسین زندالوند
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1