0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
رهبری نوآورانه در صنعت رسانه : راهنمایی برای تدوین خطمشیهای مدیریتی
نویسندگان :
محمدرضا کریمی
1
مرتضی وحدتی عیدگاهی مشهد
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب
کلمات کلیدی :
رهبری نوآورانه،صنعت رسانه،خطمشیهای مدیریتی،فرهنگ سازمانی،خلاقیت و نوآوری
چکیده :
در عصر دیجیتال و تحولات سریع صنعت رسانه، رهبری نوآورانه به عنصری حیاتی در شکلدهی موفقیت سازمانهای رسانهای تبدیل شده است. این مقاله اهمیت و تأثیر رهبری نوآورانه در صنعت رسانه را مورد بررسی قرار میدهد و به تحلیل نقش آن در ایجاد فرهنگ سازمانی خلاق و پویا میپردازد. با استفاده از تحلیلهای کمی و کیفی و مطالعات موردی از سازمانهای موفق، این مقاله راهکارهای عملی برای تدوین خطمشیهای مدیریتی را ارائه میدهد که میتواند به سازمانها کمک کند تا در محیط رقابتی کنونی برجسته شوند. همچنین، به بررسی چالشها و فرصتهای موجود در این زمینه پرداخته و نشان میدهد که چگونه رهبران میتوانند به تقویت نوآوری و خلاقیت در سازمانهای رسانهای منجر شوند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مروری جامع بر نقش هوش مصنوعی در پیشبینی و مدیریت ریسکهای سیستمی مالی
حمید جوادی مجلج - محسن امینی خوزاانی - شادی شاهوردیانی - پردیس فولادی
بازشناسی مصلی های خراسان در دوره تیموری با مطالعه تطبیقی مصلی طرق و مصلی سبزوار
رودابه سلیمانی - پرستو ربیعی - رکسانا عبدالهی
مدل توسعهی سرمایهی انسانی در سازمانهای فناور
حامد عبداللهی
تصفیه آب و پساب توسط نانوکامپوزیت های برپایه چارچوب فلز- آلی/پک
روزبه ملک محمدی - سحر بنی یعقوب - محبوبه منوچهری - همایون احمدپناهی
بررسی رابطه بلندمدت و کوتاه مدت عوامل کلان اقتصادی بر جذب سپرده های بانکی
عبدالمهدی حیدری
مقایسه الگوریتمهای یادگیری ماشین برای تشخیص سرطان پستان با استفاده از تصاویر FNA
سمیه عظیمی
تأثیر عملکرد مدیریت زنجیره تأمین صنایع معدنی بر پذیرش هوش مصنوعی (مورد مطالعه: شرکت های فعال مرتبط با صنایع معدنی در تهران)
رکسانه چرخچی - علی رحیمی - سیده صدیقه جلال پور
چالش های توسعه پایدار در معماری فردا«شهرهای آینـده»
حوریه امینی - محسن کاملی
حسابداری ارزهای دیجیتال
علی نعمتی - مجتبی کریمی - آذین سادات استادرمضان
تاثیرات هوش مصنوعی بر بازاریابی دیجیتال و بررسی اثرات آن بر روی تولید محتوای هوشمند و سرعت پاسخگویی به نیازهای مشتری
میلاد فریدنیا - امیررضا استخریان حقیقی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.0.1