0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تاثیر قابلیت کنترل نقض خدمات بر قصد تبلیغات دهان به دهان با میانجیگری هنجارهای رفتاری مصرف کنندگان و تعدیلگری هنجار رابطه
نویسندگان :
حسین محسنی
1
شهرزاد سراج
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
قابلیت کنترل نقض خدمات،هنجارهای رفتاری،هنجار رابطه،تبلیغات دهان به دهان
چکیده :
امروزه با توجه به نیازهای سریع و متغیر مشتری، نقض خدمات امری اجتنابناپذیر است. در نتیجه بازیابی فوری و خوب این نارساییها یک چالش مهم برای شرکتهای خودروسازی محسوب میشود. نقض خدمات یک فرایند درونی مقابله را به وجود میآورند که در آن مشتریان سعی میکنند تنش ناشی از تجربیات منفی را کاهش دهند. در واقع در حین نقض خدمات، مشتریان درگیر هنجارهای مقابلهای مختلف میشوند. در این راستا پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر قابلیت کنترل نقض خدمات بر قصد تبلیغات دهان به دهان با میانجیگری هنجارهای رفتاری مصرف کنندگان و تعدیلگری هنجار رابطه انجام پذیرفته است. این پژوهش از حیث هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری دادهها توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش مشتریان شرکت ایران خودرو در سطح شهر تهران هستند. در این پژوهش از روش نمونهگیری در دسترس استفاده شده است. همچنین برای جمعآوری دادهها از پرسشنامه استاندارد استفاده شد و 384 پرسشنامه توزیع، جمعآوری و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. روش تجزیه و تحلیل دادهها از طریق مدل یابی معادلات ساختاری و با کمک نرمافزار PLS انجام شد. نتایج پژوهش نشان داد که قابلیت کنترل نقض خدمات بر قصد تبلیغات دهان به دهان تاثیر دارد. همچنین هنجارهای رفتاری مصرف کنندگان در تاثیر قابلیت کنترل نقض خدمات بر قصد تبلیغات دهان به دهان نقش میانجی دارد. هنجار رابطه در تاثیر قابلیت کنترل نقض خدمات بر قصد تبلیغات دهان به دهان نقش تعدیلگر دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
هوش مصنوعی در تشخیص نفوذ امنیتی: روشها، چالشها و چشمانداز آینده
ناهید خسروی - پرند اخلاقی
نقش عدم تقارن اطلاعاتی و احساسات سرمایهگذاران بر رابطه توانایی مدیران و ضریب واکنش سود
سروناز قیطانچیان
A combined maximum power point tracking control concept with constant power generation control for grid-connected photovoltaic inverters considering long-term mission profiles and system-level power management requirements
Mohammad Mohammadiyan - Jabber Koochaki
بررسی نقش فناوری دیجیتال بر کارآفرینی بین المللی در شهرهای الکترونیکی
حامد ناصری
مرور نظام مند اهمیت فناوری های پوشیدنی در افزایش رفاه وارتقای سطح سلامت
راحله سادات نیک بنیادراد
ارائه مدل مفهومی مبتنی بر شاخصهای شبکهسازی در پارکهای علم و فناوری
منوچهر کرباسی - قنبر عباس پور اسفدن - سیده صدیقه جلال پور - پیمان حاجی زاده
تحلیل پویای سیستم استراتژی های نگهداری و تعمیرات تجهیزات شناوری در بستر اکوسیستم نوآوری
محمدجعفر حدادپورجهرمی - سیدمسعود سیدی - علی جعفری
رابطه بین چابکی بازاریابی و عملکرد مالی درآشفتگی بازار (مطالعه موردی: شرکتهای فعال در صنعت خودرو و ساخت قطعات)
دکتر رضا منصوریان - حبیب تقی نسب
همکاری هوشمند انسان و هوش مصنوعی در عصر صنعت 5.0
احسان اسماعیل زاده - سیدرضا جلالی
طراحی ساختمان مسکونی با استفاده از BIM با رویکرد بهینه سازی مصرف انرژی
روشان ابری - بهمن سلامی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1