0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
پروپاگاندا کنونی و نقش فعال رسانه ای در افکار عمومی
نویسندگان :
مهدی آقاجانی
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
پروپاگاندا،افکار عمومی،فعال رسانه ای،روابط عمومی
چکیده :
اصول اصلی حرفه ی نو ظهور فعال رسانه ای را با دیدگاه تاثیر بر افکار عمومی و شکل جدید از پروپاگاندا مورد بررسی قرار داده و اصولی که در اینجا از آنها صحبت می شود از یک سو حاصل یافته های روانشناسان، جامعه شناسان و فعالان حوزه ی رسانه است و از سوی دیگر نمونههایی تجربی نیز ارائه و ترجیح داد شده که واقعیتهای کلی را که برای عموم مردم شناخته شده است بیان شود، چون در مورد حرفهای که کاربردهای بسیار زیاد و متنوعی دارند. در طول تنها چند سال، این حرفه از حرفهای مورد تمسخر برای افراد بیکار تبدیل به حرفهای شده که جایگاه بسیار مهمی در پیشبرد امور جهان دارد.پس تعجبی ندارد اگر رهبران صنعتی در این امور باید توجه خود را به روابط عمومی چه به گستردهترین معنای آن و چه به کاربردیترین تعریفش مبذول دارند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
اهمیت طراحی گرافیک در طراحی داخلی و محیط شهری
احمد میرزا محمدی - کیوان نائم
رویکرد مکاتب اقتصادی به اثرگذاری سیاست های مالی بر شاخص فلاکت و سازوکارهای آن در ایران
آرش خمی - فاطمه زندی - محمد خضری - بیژن صفوی
موقعیت ایران در انتقال انرژی گاز به شبه قاره هند
طاهره خیرخواه صادق
ارزیابی پایداری اجتماعی مکان در دانشکده هنرومعماری بر اساس مدل مفهومی جانلنگ مورد پژوهی: دانشکده فنیوحرفهای دختران تهران "شریعتی" و "ولیعصر"
منصوره فرخی - راضیه لبیب زاده - حسین ذبیحی
طراحی الگوی استراتژیک ساختار واسطه ای دانشگاه ها با رویکرد دانشگاه کار آفرین
علی دستفروش - امیررضا علیزاده مجد
ارزیابی عناصر کالبدی،کارکردی شکل دهنده به هویت محله های شهری منطقه 12 تهران
علیرضا زنگنه - میلاد بیرامی
بررسی راهکارهای مقابله با ابرتورم از طریق ابزارهای سیاست پولی
سید امیرحسین شکرآبی - علیرضا محمدی زیوه
ارزیابی تاثیر افزایش سرعت هوای ورودی روی بازده دستگاه میوه خشک کن خورشیدی ساخته شده توسط نویسندگان
علی بلالی - مرتضی رجب پور
تاثیر منظر صوتی بر شکل گیری پارک های اکولوژیک(نمونه موردی: محله طرشت)
محمد فاضلی - لیلی کریمی فرد
مالی دیجیتالی و ESG شرکتی (محیطزیست، اجتماع و حاکمیت شرکتی)
فاطمه صراف - الهه رسولی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.0.1