0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
پروپاگاندا کنونی و نقش فعال رسانه ای در افکار عمومی
نویسندگان :
مهدی آقاجانی
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
پروپاگاندا،افکار عمومی،فعال رسانه ای،روابط عمومی
چکیده :
اصول اصلی حرفه ی نو ظهور فعال رسانه ای را با دیدگاه تاثیر بر افکار عمومی و شکل جدید از پروپاگاندا مورد بررسی قرار داده و اصولی که در اینجا از آنها صحبت می شود از یک سو حاصل یافته های روانشناسان، جامعه شناسان و فعالان حوزه ی رسانه است و از سوی دیگر نمونههایی تجربی نیز ارائه و ترجیح داد شده که واقعیتهای کلی را که برای عموم مردم شناخته شده است بیان شود، چون در مورد حرفهای که کاربردهای بسیار زیاد و متنوعی دارند. در طول تنها چند سال، این حرفه از حرفهای مورد تمسخر برای افراد بیکار تبدیل به حرفهای شده که جایگاه بسیار مهمی در پیشبرد امور جهان دارد.پس تعجبی ندارد اگر رهبران صنعتی در این امور باید توجه خود را به روابط عمومی چه به گستردهترین معنای آن و چه به کاربردیترین تعریفش مبذول دارند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تبیین مدل ارزش گذاری دارایی ها: تأثیر ساختار دارایی ها ی عملیاتی بر بازده سهام
مرتضی محمودی - سعید جبارزاده کنگرلویی - جمال بحری ثالث - علی آشتاب
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان مطالعه موردی: پیام رسان تلگرام
فاطمه خواجه فینی - محمدرضا حمیدی زاده - عبداله نعامی - فتانه علیزاده مشکانی
بررسی رابطه دوره تصدی مدیرعامل با هزینه های تحقیق و توسعه و ریسک شرکت
مجید یکه باش - سروناز قیطانچیان - عارفه محقق
ارتباط بین عدم اطمینان در جریان وجوه نقد با سیاست پرداخت سود سهام
رویا دارابی - مهران نصرت زاده
فن بازارها و تجاری سازی محصولات شرکت های دانش بنیان
حسین زندالوند
بهینه سازی شرایط و عوامل سنتزی جهت دستیابی به پلیسولفون با جرم مولکولی بالا
سارا کریمی - شهرام مهدی پور عطایی - سامال بابان زاده
نقش مجتمع بین راهی در جذب گردشگران ، کاربران و توسعه صنعت گردشگری
شهرزاد حبیبی
مروری بر تجزیه و تحلیل پیش بینی هوش مصنوعی برای تهدید سایبری در فین تک با استفاده از یادگیری ماشین
زینب ویسه - سینا هرائینی - مریم حاجی ئی
Komagataeibacter xylinus bacterial cellulose and its emerging applications
Mahshad Sadat Kashef Sabery - Amin Meftahi
شناسایی مولفه های موثر بر نوآوری های حسابداری مدیریت با استفاده از چارچوب مفهومی راجرز
حبیب اله نخعی - محسن صفائی - مجتبی محمدزاده
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.6