0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
پروپاگاندا کنونی و نقش فعال رسانه ای در افکار عمومی
نویسندگان :
مهدی آقاجانی
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
پروپاگاندا،افکار عمومی،فعال رسانه ای،روابط عمومی
چکیده :
اصول اصلی حرفه ی نو ظهور فعال رسانه ای را با دیدگاه تاثیر بر افکار عمومی و شکل جدید از پروپاگاندا مورد بررسی قرار داده و اصولی که در اینجا از آنها صحبت می شود از یک سو حاصل یافته های روانشناسان، جامعه شناسان و فعالان حوزه ی رسانه است و از سوی دیگر نمونههایی تجربی نیز ارائه و ترجیح داد شده که واقعیتهای کلی را که برای عموم مردم شناخته شده است بیان شود، چون در مورد حرفهای که کاربردهای بسیار زیاد و متنوعی دارند. در طول تنها چند سال، این حرفه از حرفهای مورد تمسخر برای افراد بیکار تبدیل به حرفهای شده که جایگاه بسیار مهمی در پیشبرد امور جهان دارد.پس تعجبی ندارد اگر رهبران صنعتی در این امور باید توجه خود را به روابط عمومی چه به گستردهترین معنای آن و چه به کاربردیترین تعریفش مبذول دارند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
فوتوکاتالیستهای هیبرید ی برای تصفیه پسابها ی آلوده به آنتی بیوتیکها
مهسا پیگر حبیب زاده - مهدی ارجمند - رضا فضائلی - آیدا گیفانی
بررسی تست XRD و IMPEDANCE بر پلیمریزاسیون مینی امولسیونی استایرن با نانو ذره گرافن اکساید
ساجده جدی - علیرضا عقیلی
دیپلماسی انرژی روسیه در خلیج فارس پس از بحران اوکراین
محمد رضا دهشیری - سعید واشقانی فراهانی
نقش هوش مصنوعی در کمک به مدیران مالی برای شناسایی و کاهش ریسکهای مالی در محیطهای پویا
زهره حاجیها - مهدی دولتشاهی
ارتباط ساختارسرمایه و بازده غیرعادی
دکتر رویا دارابی - غزاله سیفی
بهبود کیفیت تصمیم گیری مدیران عالی درعصر هوش مصنوعی: نقش فناوری های نوین درسازمان ها
حمیده یادگاری - سید حسین هاشمی موسوی
مدیریت انرژی با سیستمهای BIM و شبیهسازی انرژی: کاربرد مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM) و ابزارهای شبیهسازی برای بهینهسازی طراحی و مصرف انرژی
محمد امامی کورنده - امین کناری زاده
بررسی ریسک سرریز نوسان در اکوسیستم نوآوری با تأکید بر فینتک
مهدیس تقوی - فریدون رهنمای رودپشتی - فرزانه بیک زاده عباسی - سیاب ممی پور
جایگاه مدل سازی و تحلیل انرژی در بهینه سازی عملکرد ساختمان
مریم قربانی - علیرضا کریم پور
طراحی مدل مفهومی هدف گذاری هوشمند در بازاریابی بانک ها
فریماه فیاض - محمدحسین آقایی پور - فرزانه بیک زاده عباسی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1