0% Complete
صفحه اصلی
/
اولین کنفرانس ملی شیمی، نانو مواد، پلیمر- چالش ها و کاربردها
کاربرد اکو پرینت در صنعت نساجی و پوشاک
نویسندگان :
راحله قهرمانی
1
امین مفتاحی
2
رضا اکبری بنگر
3
1- دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
3- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
اکو پرینت،چاپ دوستدارمحیط زیست
چکیده :
اکو پرینت پدیده نوظهور در صنعت چاپ منسوجات میباشد که در سال های اخیر در پی آگاهی زیست محیطی و گرایش به سبک زندگی سالم و مد پایدار در بخش نساجی مورد توجه واقع شده است. هدف از اکو پرینت حفظ محیط زیست با استفاده از منابع طبیعی و دوستدار محیط زیست و تجزیه پذیربرای کاهش آلودگی محیط زیست و صدمه به آن می باشد. در این پژوهش تلاش برای جمع آوری آخرین تحقیقات در زمینه اکو پرینت که فرآیند چاپ و انتقال رنگ و نقش گیاهان با انواع روش های مختلف بر من منسوجات وپوشاک ، می باشد. نتایج این پژوهش نشان میدهد که کاربرد اکو پرینت در صنعت مد و پوشاک رو به گسترش می باشد. برندهای پوشاک با تولید محصولات دوستدار محیط زیست در تلاش برای حفظ محیط زیست و احترام به مصرف کنندگان می باشند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
ملاحظات اخلاقی و سوگیری در مدلهای زبانی بزرگ
علیرضا نورانی
بررسی تاثیر شاخص های اجتماعی، اقتصادی، نهادی و کالبدی بر تاب آوری مناطق شهری در برابر سوانح(مطالعه موردی؛ شهر کاشان)
ساجده کریمی کندزی
عوامل کالبدی موثر بر احساس امنیت در بازسازی پس از سانحه (نمونه موردی: محلات سرآسیاب غربی و سرآسیاب شرقی شهر ملارد
عاطفه نوری کردکندی - الهام امینی
.Improving Knowledge Distillation Transfer Learning to Increase the Accuracy of the Lightweight Multi-Task Learning Classifier in Cognitive Software-Defined Radio
Ali Tohidi - Amir Amirabadi - Iman Ahanian - Razieh Farazkish
عوامل موثر بر مدیریت ریسک های حسابداری با رویکرد توسعه اکوسیستم یکپارچه نوآوری
مجید بقاور - مهدی زینالی
بررسی رابطه بلندمدت و کوتاه مدت عوامل کلان اقتصادی بر جذب سپرده های بانکی
عبدالمهدی حیدری
بررسی تاثیر خوش بینی مدیر عامل و اندازه شرکت بر اجتناب مالیاتی
احمد حشمتی - محسن حمیدیان
سایت موزه ها اندیشه ای نوین در مناظر باستانی
شقایق اسلامی - بهرنگ بهرامی
بررسی ابعاد آمادگی سازمان های ارائه دهنده خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات برای حضور در متاورس
سید حیدر مرتضوی شاهرودی
تاثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب وکار با توجه به نقش میانجی استراتژی های بازاریابی (مورد مطالعه: شرکت اسنوا)
مهیا محمدی - محمدرضا قریشی رودبارکی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0