0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
نقش هوش مصنوعی مولد در همآفرینی ارزش و تجربه مشتری در تجارت الکترونیک
نویسندگان :
آرزو ایزدنیا
1
مریم حاجی یی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
تجارت الکترونیک،هوش مصنوعی مولد
چکیده :
این پژوهش به بررسی تأثیر هوش مصنوعی مولد (GenAI) بر همآفرینی ارزش در صنعت تجارت الکترونیک میپردازد. با تحلیل مفاهیم بنیادی هوش مصنوعی مولد، همآفرینی ارزش و پدیده فیزیتال، کاربردهای کلیدی این فناوری در سه حوزه اصلی شناسایی شدهاند: شخصیسازی پیشرفته، بهینهسازی توسعه محصول، و تعاملات هوشمند با مشتریان. بررسی مطالعات موردی شرکتهای پیشرو و تحلیل چالشهای فنی، حقوقی و اخلاقی نشان میدهد که استفاده راهبردی از GenAI میتواند به ایجاد مزیت رقابتی قابلتوجه منجر شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مرور نظام مند شناسایی عوامل موثر بر تامین تجهیزات و خدمات خارجی و داخلی مورد نیاز برای پروژههای تولید و انتقال آب از دریا به داخل کشور
مهدی فضل اللهی
تاثیر فعالیتهای بازاریابی بازیگونه بر ایجاد رفتارهای مطلوب در مصرف کننده با تکیه بر نقش واسطهای رضایت مشتری و عشق برند در بین مشتریان اسنپ فود تهران
مهران افشانی
تحلیل ریسک در زنجیره تأمین پایدار با استفاده از روش دلفی و تصمیمگیری چندمعیاره فازی؛ (مورد بررسی شرکت فرآوردههای لبنی طراوت)
الهه خراسانی - منصور مومنی
تجدید نظر بر حذف مرزها برای طراحی یک اکو سیستم نوین مالی
مهدی علی نژاد - داریوش آقازاداه - سید مهران عربی زنجانی
بررسی معیار ارزشیابی نادرست سهام در بورس اوراق بهادار تهران (رویکرد شناختی سرمایه گذاران)
منوچهر ویسی نصرت آباد - نادر رضایی
بررسی عملکرد مدیریت پسماند شهری با رویکرد طرح تفکیک ازمبدا - مطالعه موردی منطقه 9 شهرداری تهران
فاطمه حیدریان - محمدرضا درودی
تحلیل کمی مولفه های عملکردمالی در پوشش فرهنگ استراتژیک به عنوان زیربنای مدیریت ریسکپروژه
سنجر سلاجقه - سعید اسدی فر
بررسی تاثیر عدم قطعیت سیاسی بر انتخاب منابع بدهی با تاکید بر نقش محدودیت مالی: آزمون تئوری اقتصاد سیاسی در بورس اوراق بهادار تهران
مرضیه مهدی پور
بررسی آتریوم در فضاهای تجاری، راهکاری در جهت دستیابی به معماری پایدار
ریحانه خرمی روز
اثر فینتک بر عملکرد پایدار بانک با نقش تعدیلگری مزیت رقابتی
معصومه لطیفی بنماران - درنا عبدالهی - زهرا نعامی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.6