0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
نقش هوش مصنوعی مولد در همآفرینی ارزش و تجربه مشتری در تجارت الکترونیک
نویسندگان :
آرزو ایزدنیا
1
مریم حاجی یی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
تجارت الکترونیک،هوش مصنوعی مولد
چکیده :
این پژوهش به بررسی تأثیر هوش مصنوعی مولد (GenAI) بر همآفرینی ارزش در صنعت تجارت الکترونیک میپردازد. با تحلیل مفاهیم بنیادی هوش مصنوعی مولد، همآفرینی ارزش و پدیده فیزیتال، کاربردهای کلیدی این فناوری در سه حوزه اصلی شناسایی شدهاند: شخصیسازی پیشرفته، بهینهسازی توسعه محصول، و تعاملات هوشمند با مشتریان. بررسی مطالعات موردی شرکتهای پیشرو و تحلیل چالشهای فنی، حقوقی و اخلاقی نشان میدهد که استفاده راهبردی از GenAI میتواند به ایجاد مزیت رقابتی قابلتوجه منجر شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی و رفتارهای غیرمولد با تأکید بر نقش میانجی رضایت شغلی (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد شعبه های شهر تهران)
مهیا محمدی - رضا اسکندریان
مروری بر مواد نانو کامپوزیتی به عنوان یک ماده جدید در صنعت
محمد قربان نژاد - اکبر رفیعی - محیا الفت میری
Using Neural Network Models to predict Equivalent Circulation Density (ECD)
Chinar Aliomar - Ahmad Adib
ارتباط بین سازمان یادگیرنده و تسهیم دانش از مدیریت دانش
طاهره امیری فکور
نقش خلاقیت (نوآوری) در تدوین استراتژی در صنایع دریایی مطالعه موردی ( سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران )
محمد جواد گل زاده - صابر خندان علمداری - ندا فرح بخش
The Evolving Role of Language Teachers in an AI-Driven Educational Landscape
Nasibeh Bagherpour - Marzieh Bagherkazemi
نقش هوش مصنوعی در ارتقای تجربه مشتری در تجارت الکترونیکی
رعنا رحیمی
بررسی تأثیر فنآوری اطالعات برپیشرفت مالی با نقش میانجی خدمات دیجیتال به مشتریان بانک
علی عابدی
تأثیر بازی وارسازی بر قصد خرید مشتریان با نقش میانجی لذت درک شده و تعاملات اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
سینا پازوکی - علیرضا بخشی زاده
مروری بر محافظه کاری در حسابداری با تاکید بر پژوهش های آن در ایران
محمدکاظم کرونی - الناز سبزه ئی - محسن حمیدیان
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3