0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
نقش هوش مصنوعی مولد در همآفرینی ارزش و تجربه مشتری در تجارت الکترونیک
نویسندگان :
آرزو ایزدنیا
1
مریم حاجی یی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
تجارت الکترونیک،هوش مصنوعی مولد
چکیده :
این پژوهش به بررسی تأثیر هوش مصنوعی مولد (GenAI) بر همآفرینی ارزش در صنعت تجارت الکترونیک میپردازد. با تحلیل مفاهیم بنیادی هوش مصنوعی مولد، همآفرینی ارزش و پدیده فیزیتال، کاربردهای کلیدی این فناوری در سه حوزه اصلی شناسایی شدهاند: شخصیسازی پیشرفته، بهینهسازی توسعه محصول، و تعاملات هوشمند با مشتریان. بررسی مطالعات موردی شرکتهای پیشرو و تحلیل چالشهای فنی، حقوقی و اخلاقی نشان میدهد که استفاده راهبردی از GenAI میتواند به ایجاد مزیت رقابتی قابلتوجه منجر شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تهیه پوشش هایی بر پایه نانوکیتوزان اصلاح شده با کربوکسی متیل سلولز جهت افزایش ماندگاری قارچ خوراکی دکمه ای
فاطمه عظیم خانی - شاهین تفنگدارزاده
Theoretical study of CO2 hydrogenation on Al-doped silicene nanoplate by DFT method
Vida Kamaei - Zahra Khodadadi - Mohsen Zibe
بررسی تأثیر اخلاق و مدل پنتاگون تقلب بر رفتار تقلب دانشجویان رشته حسابداری
کاوه پرندین - سمیه حسینی عقدایی - یاسر شیرزادی
نقش پوشش های گیاهی شهری در کاهش انتشار دی اکسید کربن
محمد ثمرزاده وژده فر - امیر قهرمان پوری - علی خیری
پلتفرم هوشمحور تشخیص و مداخله در کلینیک روانشناختی کودک: همافزایی انسان و هوش مصنوعی
فاطمه رجبی فرد - مصطفی جلالی
بررسی عملکرد رزین اپوکسی چند لایه به عنوان ضد حریق ماتریکس فلزی
نیلوفر خاکی
شبیه سازی یک وسیلۀ نقلیه توسط نرم افزار MATLAB جهت بهره وری در بکارگیری انرژی تجدیدپذیر
سید علیرضا موسوی شیرازی - علی جمیل عذاب
یک مطالعه تجربی در مورد تأثیر کلاس هوشمند بر بهبود عملکرد هنرجویان هنرستان در آموزش طراحی معماری
زینب مقدس - آزاده شاهچراغی - حسین ذبیحی
ارتباط نقدینگی داراییها و نقدینگی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
رویا دارابی - مهراج محمدی
بررسی ارتباط بین عوامل فردی و ذاتی و اجرای کنترلهای داخلی در بخش عمومی
سعید شهابی نژاد - سیده معصومه هاشمیان
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3