0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
نقش هوش مصنوعی مولد در همآفرینی ارزش و تجربه مشتری در تجارت الکترونیک
نویسندگان :
آرزو ایزدنیا
1
مریم حاجی یی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
تجارت الکترونیک،هوش مصنوعی مولد
چکیده :
این پژوهش به بررسی تأثیر هوش مصنوعی مولد (GenAI) بر همآفرینی ارزش در صنعت تجارت الکترونیک میپردازد. با تحلیل مفاهیم بنیادی هوش مصنوعی مولد، همآفرینی ارزش و پدیده فیزیتال، کاربردهای کلیدی این فناوری در سه حوزه اصلی شناسایی شدهاند: شخصیسازی پیشرفته، بهینهسازی توسعه محصول، و تعاملات هوشمند با مشتریان. بررسی مطالعات موردی شرکتهای پیشرو و تحلیل چالشهای فنی، حقوقی و اخلاقی نشان میدهد که استفاده راهبردی از GenAI میتواند به ایجاد مزیت رقابتی قابلتوجه منجر شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
کاربرد اکو پرینت در صنعت نساجی و پوشاک
راحله قهرمانی - امین مفتاحی - رضا اکبری بنگر
Synthesis of ZnFe2O4/GO hybrids by the hydrothermal method: Characterization and study of photocatalytic this composite under visible radiation
Zeynab Salehi - Nasim Rahmati - Ali Mohammad-khah
نقش دولت های هوشمند در افزایش کیفی اکوسیستم های نوآورانه در حوزه اقتصادی شهری
مرتضی پارسامنش
تاثیر هوش هیجانی و شخصیت حسابرس داخلی بر اثر بخشی کنترل های داخلی
رسول عبدی - فرانک ناصری
تحلیل انتقادی کاربرد هوش مصنوعی در هنر دیجیتال معاصر
مریم سعیدیان - عبدالرحیم رحیمی
بررسی نقش نوآوری مدل کسب و کار بر بهبود عملکرد صادراتی
حمید کاکائی - علی دانش زاد - فاطمه زندی - کتایون جلالیان
چارچوبی مبتنی بر شبکههای گراف عصبی و یادگیری تقویتی برای بهینهسازی مقیاسپذیر و امن سیستمهای ذخیرهسازی توزیعشده
علی اصغر فلاح
تحلیل اثربخشی سیستمهای پشتیبان تصمیمگیری مبتنی بر هوش مصنوعی در توسعه اقتصاد هوشمند
محمدرضا کریمی - مرتضی وحدتی
توسعه یک مدل فازی عصبی برای شبیه سازی سیستمهای دینامیک
رضا سعیدپور - احد سلطانی سروستانی
تأثیر رهبری معنوی بر ظرفیت نوآوری کارکنان با نقش میانجی توانمندسازی(مورد مطالعه:وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
سمیه قجری - علیرضا حفیظی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1