0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تاثیر استراتژی مشتری مداری با قابلیت مدیریت منابع انسانی و نوآوری بر عملکرد مالی (مطالعه موردی : سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران) .
نویسندگان :
محمد جواد گل زاده
1
صابر خندان علمداری
2
ندا فرح بخش
3
نوشین ساعدی مهربانی
4
1- دانشجوی دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، و استاد مدعو دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
3- استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
4- دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
نوآوری،قابلیت مدیریت منابع انسانی،استراتژی مشتری مداری،عملکرد مالی،سازمان بنادر و دریانوردی
چکیده :
هدف پژوهش بررسی تاثیر استراتژی مشتری مداری با قابلیت منابع انسانی و نوآوری بر عملکرد مالی (مطالعه موردی : سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران) است. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی از نظر ماهیت تحقیق توصیفی – پیمایشی است. روش جمع آوری اطلاعات میدانی و ابراز آنها پرسش نامه استاندارد می باشد. جامعه آماری پژوهش به تعداد267 نفر بود که ۱۲۷ نفر بر اساس جدول کرجسی و مورگان به روش تصادفی ساده به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. با استفاده از روش مدلسازی معادلات ساختاری فرضیه های تحقیق مورد آزمون قرار گرفتند که تمامی فرضیه ها مورد تایید قرار گرفتند. نتایج نشان می دهد استراتژی مشتری مداری بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیت مدیریت منابع انسانی و نوآوری ، تاثیر معناداری دارد. استراتژی مشتری مداری بر عملکرد مالی تاثیر مثبت و معناداری دارد. نوآوری بر عملکرد مالی تاثیر مثبت و معناداری دارد. استراتژی مشتری مداری بر قابلیت مدیریت منابع انسانی تاثیر مثبت و معناداری دارد. استراتژی مشتری مداری بر نوآوری تاثیر مثبت و معناداری دارد. قابلیت مدیریت منابع انسانی بر عملکرد مالی تاثیر مثبت و معناداری دارد. قابلیت مدیریت منابع انسانی در ارتباط با استراتژی مشتری مداری و عملکرد مالی تاثیر مثبت و معناداری دارد. نوآوری بر ارتباط با استراتژی مشتری مداری و عملکرد مالی تاثیر مثبت و معناداری دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
A review on synthesis and applications of ZIF-67
Maedeh M. Naseraei - Hassan Adeli - Seyed Reza Nabavi - Hamed Salimi-Kenari
کاوشی علمسنجی در پیوند هوش مصنوعی با مدیریت فناوری و نوآوری
پگاه آقایاری - زهره کریم میان
اخلاق و فرهنگ هوش مصنوعی
علی صغیری
نقش هوش مصنوعی مولد در همآفرینی ارزش و تجربه مشتری در تجارت الکترونیک
آرزو ایزدنیا - مریم حاجی یی
بررسی ابعاد آمادگی سازمان های ارائه دهنده خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات برای حضور در متاورس
سید حیدر مرتضوی شاهرودی
بهبود عملکرد سیستمهای تشخیص حملات فیشینگ مبتنی بر ترکیب شبکه عصبی چندلایه و الگوریتم بهینهسازی ستاره دریایی
یونس مباشری - علی دیلمیان - سید حسین عرفانی
بررسی قراردادآتی زعفران در ایران
مهوش فرخی - علی نجفی مقدم - رویا دارابی
رویکرد و نگرش ها وتاثیرات معماری معاصر بناهای دولتی وحکومتی دوره پهلوی اول
علی علایی - لیلا کرماجانی - صالحه اسکندریان
تأثیر کارکنان واحد فروش بر ارزش ارزش ادراک شده با نقش میانجی سودمندی و لذت خرید
مهران افشانی
قدرت نرم آمریکا و دیپلماسی عمومی در جهان عرب با تاکید بر عراق
سید علی الفتی - علی ربیعی - عبدالرحیم رحیمی - ماشالله ولیخانی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1