0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تاثیر استراتژی مشتری مداری با قابلیت مدیریت منابع انسانی و نوآوری بر عملکرد مالی (مطالعه موردی : سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران) .
نویسندگان :
محمد جواد گل زاده
1
صابر خندان علمداری
2
ندا فرح بخش
3
نوشین ساعدی مهربانی
4
1- دانشجوی دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، و استاد مدعو دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
3- استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
4- دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
نوآوری،قابلیت مدیریت منابع انسانی،استراتژی مشتری مداری،عملکرد مالی،سازمان بنادر و دریانوردی
چکیده :
هدف پژوهش بررسی تاثیر استراتژی مشتری مداری با قابلیت منابع انسانی و نوآوری بر عملکرد مالی (مطالعه موردی : سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران) است. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی از نظر ماهیت تحقیق توصیفی – پیمایشی است. روش جمع آوری اطلاعات میدانی و ابراز آنها پرسش نامه استاندارد می باشد. جامعه آماری پژوهش به تعداد267 نفر بود که ۱۲۷ نفر بر اساس جدول کرجسی و مورگان به روش تصادفی ساده به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. با استفاده از روش مدلسازی معادلات ساختاری فرضیه های تحقیق مورد آزمون قرار گرفتند که تمامی فرضیه ها مورد تایید قرار گرفتند. نتایج نشان می دهد استراتژی مشتری مداری بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیت مدیریت منابع انسانی و نوآوری ، تاثیر معناداری دارد. استراتژی مشتری مداری بر عملکرد مالی تاثیر مثبت و معناداری دارد. نوآوری بر عملکرد مالی تاثیر مثبت و معناداری دارد. استراتژی مشتری مداری بر قابلیت مدیریت منابع انسانی تاثیر مثبت و معناداری دارد. استراتژی مشتری مداری بر نوآوری تاثیر مثبت و معناداری دارد. قابلیت مدیریت منابع انسانی بر عملکرد مالی تاثیر مثبت و معناداری دارد. قابلیت مدیریت منابع انسانی در ارتباط با استراتژی مشتری مداری و عملکرد مالی تاثیر مثبت و معناداری دارد. نوآوری بر ارتباط با استراتژی مشتری مداری و عملکرد مالی تاثیر مثبت و معناداری دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی تاثیر ریسک پذیری شرکت بر رابطه بین توانایی مدیریتی و سرعت تعدیل ساختار سرمایه
محسن حمیدیان - سید محمد ذاکرحسینی
هوش مصنوعی (AI): مهمترین ابعاد پیشرفتها و نوآوریهای جدید اعمال شده در تجارت الکترونیک
گودرز سعادتی مقدم - بیژن صفوی - فاطمه زندی
لجستیک مواد و قطعات در خطوط تولید نسل چهارم صنعت
مازیار مساحی - حمید توحیدی - سیده فاطمه گلریز گشتی
مروری بر کاربرد هوش مصنوعی در بهبود تجربه مشتری در کسبوکارهای دیجیتال
پریسا فعال محمد علی - پرستو فعال محمد علی - مریم حاجی ئی
تبیین مدل مفهومی ارتقا کیفیت مراکز درمانی مبتنی بر شواهد (EBD) (موردپژوهی: بیمارستان امام خمینی
آیدا صادقی - آزاده شاهچراغی - خسرو دانشجو - سید بهشید حسینی
صنعت فین تک، نوآوری ها، چالش ها و تاثیرات آن در حوزه مالی کشور
عاطفه علی عسگری
بررسی عملکرد مدیریت پسماند شهری با رویکرد طرح تفکیک ازمبدا - مطالعه موردی منطقه 9 شهرداری تهران
فاطمه حیدریان - محمدرضا درودی
مروری بر مطالعات در حوزه فناوری بلاک چین جهت مقابله با تقلب بانکی و پولشویی
لیلا یوسفی - هادی لرستانی - سیدمحبوبه میررحیمی
راهنمای تأثیر افشا مسئولیت اجتماعی بر عدم تقارن اطلاعاتی
محبوبه جعفری - ملیکا اسکندرپناه
تصفیه آب و پساب توسط نانوکامپوزیت های برپایه چارچوب فلز- آلی/پک
روزبه ملک محمدی - سحر بنی یعقوب - محبوبه منوچهری - همایون احمدپناهی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1