0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تاثیر استراتژی مشتری مداری با قابلیت مدیریت منابع انسانی و نوآوری بر عملکرد مالی (مطالعه موردی : سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران) .
نویسندگان :
محمد جواد گل زاده
1
صابر خندان علمداری
2
ندا فرح بخش
3
نوشین ساعدی مهربانی
4
1- دانشجوی دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، و استاد مدعو دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
3- استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
4- دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
نوآوری،قابلیت مدیریت منابع انسانی،استراتژی مشتری مداری،عملکرد مالی،سازمان بنادر و دریانوردی
چکیده :
هدف پژوهش بررسی تاثیر استراتژی مشتری مداری با قابلیت منابع انسانی و نوآوری بر عملکرد مالی (مطالعه موردی : سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران) است. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی از نظر ماهیت تحقیق توصیفی – پیمایشی است. روش جمع آوری اطلاعات میدانی و ابراز آنها پرسش نامه استاندارد می باشد. جامعه آماری پژوهش به تعداد267 نفر بود که ۱۲۷ نفر بر اساس جدول کرجسی و مورگان به روش تصادفی ساده به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. با استفاده از روش مدلسازی معادلات ساختاری فرضیه های تحقیق مورد آزمون قرار گرفتند که تمامی فرضیه ها مورد تایید قرار گرفتند. نتایج نشان می دهد استراتژی مشتری مداری بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیت مدیریت منابع انسانی و نوآوری ، تاثیر معناداری دارد. استراتژی مشتری مداری بر عملکرد مالی تاثیر مثبت و معناداری دارد. نوآوری بر عملکرد مالی تاثیر مثبت و معناداری دارد. استراتژی مشتری مداری بر قابلیت مدیریت منابع انسانی تاثیر مثبت و معناداری دارد. استراتژی مشتری مداری بر نوآوری تاثیر مثبت و معناداری دارد. قابلیت مدیریت منابع انسانی بر عملکرد مالی تاثیر مثبت و معناداری دارد. قابلیت مدیریت منابع انسانی در ارتباط با استراتژی مشتری مداری و عملکرد مالی تاثیر مثبت و معناداری دارد. نوآوری بر ارتباط با استراتژی مشتری مداری و عملکرد مالی تاثیر مثبت و معناداری دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی ابعاد آمادگی سازمان های ارائه دهنده خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات برای حضور در متاورس
سید حیدر مرتضوی شاهرودی
بررسی ارتباط فرآیندهای بازاریابی در ایجاد و توسعه ی اکوسیستم نوآوری
نوشین بیان - محمدامین اکبری
Design and Synthesis of Alginate Hydrogel Nanohybrid as a Promising Cancer Treatment
Mahrad Ghazli - Alireza Hatamirad - Neda Attaran
استفاده از هوش مصنوعی توضیحپذیر (XAI) در مدیریت ریسک قراردادهای بزرگ: مطالعه موردی پروژه خط 6 متروی تهران
علیرضا سعادتمند - سیدعظیم حسینی
Workers scheduling in production logistics in a job shop production system
Ameneh Farahani - Mohammad Hassan Ladan Moghadam
بررسی خواص پوشش دولایه نانوکامپوزیتی Ni-P/Ni-P-Al2O3
راضیه ثانی - فرناز ابراهیمی
کاربرد اکو پرینت در صنعت نساجی و پوشاک
راحله قهرمانی - امین مفتاحی - رضا اکبری بنگر
نقش کارآفرینی استراتژیک بر عملکرد با نقش میانجی گری شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان شهر تهران)
حمید کاکائی - پریسا امان الله زاده - فاطمه زندی - مرجان دامن کشیده
آفند در رسانههای اجتماعی در امور عادی و جنگ
مهدی آقاجانی
شناسایی عوامل موثر بر اخلاق زیست محیطی در سازمانهای محلی(مور مطالعه:شهرداری تهران)
سمیه قجری - علیرضا حفیظی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1