0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تاثیر استراتژی مشتری مداری با قابلیت مدیریت منابع انسانی و نوآوری بر عملکرد مالی (مطالعه موردی : سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران) .
نویسندگان :
محمد جواد گل زاده
1
صابر خندان علمداری
2
ندا فرح بخش
3
نوشین ساعدی مهربانی
4
1- دانشجوی دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، و استاد مدعو دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
3- استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
4- دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
نوآوری،قابلیت مدیریت منابع انسانی،استراتژی مشتری مداری،عملکرد مالی،سازمان بنادر و دریانوردی
چکیده :
هدف پژوهش بررسی تاثیر استراتژی مشتری مداری با قابلیت منابع انسانی و نوآوری بر عملکرد مالی (مطالعه موردی : سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران) است. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی از نظر ماهیت تحقیق توصیفی – پیمایشی است. روش جمع آوری اطلاعات میدانی و ابراز آنها پرسش نامه استاندارد می باشد. جامعه آماری پژوهش به تعداد267 نفر بود که ۱۲۷ نفر بر اساس جدول کرجسی و مورگان به روش تصادفی ساده به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. با استفاده از روش مدلسازی معادلات ساختاری فرضیه های تحقیق مورد آزمون قرار گرفتند که تمامی فرضیه ها مورد تایید قرار گرفتند. نتایج نشان می دهد استراتژی مشتری مداری بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیت مدیریت منابع انسانی و نوآوری ، تاثیر معناداری دارد. استراتژی مشتری مداری بر عملکرد مالی تاثیر مثبت و معناداری دارد. نوآوری بر عملکرد مالی تاثیر مثبت و معناداری دارد. استراتژی مشتری مداری بر قابلیت مدیریت منابع انسانی تاثیر مثبت و معناداری دارد. استراتژی مشتری مداری بر نوآوری تاثیر مثبت و معناداری دارد. قابلیت مدیریت منابع انسانی بر عملکرد مالی تاثیر مثبت و معناداری دارد. قابلیت مدیریت منابع انسانی در ارتباط با استراتژی مشتری مداری و عملکرد مالی تاثیر مثبت و معناداری دارد. نوآوری بر ارتباط با استراتژی مشتری مداری و عملکرد مالی تاثیر مثبت و معناداری دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
New nanovaccine against Pseudomonas aeruginosa
Masoud Maleki - Mojtaba Salouti
بررسی تاثیر حضور زنان در ترکیب هیئت مدیره بر کیفیت گزارشگری مالی وحق الزحمه حسابرسان
آسیه فرازنده نیا - رضوان حجازی - اسلام کر
مقایسه تطبیقی ساختمان مدولار در معماری سنتی و مدرن
علی علایی - پریا میرزایی
تأثیر مدیریت سود و ساختار سرمایه بر درماندگی مالی در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران
علی باغانی - فاطمه امینی زاده
بررسی ریسک سرریز نوسان در اکوسیستم نوآوری با تأکید بر فینتک
مهدیس تقوی - فریدون رهنمای رودپشتی - فرزانه بیک زاده عباسی - سیاب ممی پور
مقایسۀ کاربست تدابیر معمارانۀ اقالیم 4گانه در بازارهای تاریخی ایران (مورد واکاوی: اقلیم سردوکوهستانی، معتدلومرطوب، گرموخشک، گرمومرطوب)
فاطمه سادات غیبی - آزاده شاهچراغی - علیرضا بندرآباد
مروری بر کاربردهای هوش مصنوعی در پیش بینی مقاومت فشاری بتن سبز
محمد امامی کورنده - ُسید عظیم حسینی - سعید فرخی زاده
مروری بر ادبیات شکاف انتظارات حسابرسی
مهدی مران جوری - احسان ولدی
بررسی ارتباط بین عوامل فردی و ذاتی و اجرای کنترلهای داخلی در بخش عمومی
سعید شهابی نژاد - سیده معصومه هاشمیان
مروری بر استفاده از انرژی های تجدیدپذیر در اقتصاد ایران و جهان
محسن درویش - فاطمه زندی - بیژن صفوی - بهناز صبوری
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3