0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی نقش شبکه های اجتماعی در اجرای رویکرد بانکداری اجتماعی
نویسندگان :
فرشاد خالوزاده (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب)
کلمات کلیدی :
شبکه های اجتماعی،بانکداری الکترونیک،بانکداری اجتماعی،رویکرد
چکیده :
هدف اصلی این پژوهش، بررسی نقش شبکه های اجتماعی در پیاده سازی رویکرد بانکداری اجتماعی است. پژوهش حاضر از نظر هدف در حیطه تحقیقات کاربردی می باشد. هم چنین پژوهش حاضر بر اساس ماهیت و روش یک پژوهش توصیفی- پیمایشی با رویکرد همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش کلیه کارکنان، مدیران و معاونین بانک ملی شهر تهران و امور شعب بانک ملی تهران می باشند که خدمات بانکداری الکترونیک و بانکداری اجتماعی را به مشتریان خود ارائه می دهند. به منظور نمونه گیری از طریق نمونه گیری طبقه ای متناسب با حجم استفاده می شود. داده های مورد نیاز از پرسشنامه ای که اعتبار آن تایید شده با اعمال آزمون های تحلیل رگرسیون LISREL و SPSS جمع آوری گردید. این داده ها در محیط نرم افزاری میانگین یک جامعه، همبستگی و تحلیل عاملی تأییدی تجزیه و تحلیل گردید. یافته های تحقیق نشان می دهد (۱) ویژگی های تعاملی شبکه های اجتماعی در پیاده سازی رویکرد بانکداری اجتماعی مؤثر است. ۲) ویژگی های ساختاری شبکه های اجتماعی در پیاده سازی رویکرد بانکداری اجتماعی مؤثر می باشد (۳) ویژگی های محتوایی شبکه های اجتماعی در پیاده سازی رویکرد بانکداری اجتماعی مؤثر است و ۴ استفاده از شبکه های اجتماعی در پیاده سازی اثربخش رویکرد بانکداری اجتماعی مؤثر می باشد.
لیست مقالات
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 34.5.2