0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
قابلیت تحلیل تجاری بر عملکرد شرکت با میانجیگری چابکی شرکت و تعدیلگری تلاطم بازار و تکنولوژیکی
نویسندگان :
صادق خوشخبر (دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب) , اسکندر عبدالهی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب)
کلمات کلیدی :
قابلیت تحلیل تجاری،تقویت چابکی،عملکرد شرکتها
چکیده :
هدف این مقاله تبیین اثر نقش قابلیت تحلیل تجاری در تقویت چابکی و عملکرد شرکتها در صادرات می باشد. و جامعه آماری ما از اعضای اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی شهر تهران تشکیل شده است. این اتحادیه دارای 319 شرکت است که 510 نفر ازاعضای این شرکت ها به عنوان جامعه آماری انتخاب شدند حداقل نمونه آماری برابر 217 نفر به روش تصادفی ساده انتخاب گردید. روش اجرای پژوهش با استفاده از ابزار پرسش نامه می باشد.
لیست مقالات
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 34.5.2