0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
جهتگیریهای استراتژیک و تاکتیک های بازاریابی دیجیتال
نویسندگان :
حسنعلی سلمانیان (دانشگاه شاهد تهران) , ناصر یزدانی (دانشگاه شاهد تهران)
کلمات کلیدی :
جهتگیریهای استراتژیک،جهتگیری رشد،مشتریمداری،بازارگرایی خارجی،جهتگیری کارآفرینانه بینالمللی،بازاریابی دیجیتال
چکیده :
در دنیای رقابتی اکنون شرکتها برای بقا و رشد خود باید از استراتژیهای متفاوت بهره ببرند بهخصوص در این دنیای اکنون که اینترنت با رشد فزایندة در دسترس عموم قرار گرفته است و تغییرات سریعتر از قبل شده باعث گردیده که کسبوکارها وارد مرحلة جدیدی شود. این تغییرات بهخصوص با افزایش دستیابی، اطلاعرسانی و درگیرکردن مشتری با حضور اینترنت و بازاریابی دیجیتال بیش از مهم شده است. جهتگیریهای استراتژیک که از مفاهیم مهم در توسعة فرایند استراتژیک میباشد میتواند با تأثیرگذاری بر فرایندها، رفتارهای داخلی سازمان نقش تعیینکنندة داشته باشد و مسیر آیندة سازمان را مشخص سازد بهطوریکه استراتژیها در داخل سازمان عملیاتی گردد؛ لذا هدف این تحقیق تعیین تأثیر جهتگیریهای استراتژیک با استفاده از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال می باشد . که طبق تحقیقات انجام شده ابعاد مختلف جهتگیریهای استراتژیک و بازاریابی دیجیتال بر عملکرد بازرگانی بینالمللی تأثیر گذار می باشد.
لیست مقالات
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 34.5.2