0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی وضعیت مدیریت ارتباطات الکترونیک شرکت بیمه البرز
نویسندگان :
پرستو زوده (دانشگاه آزاد تهران جنوب)
کلمات کلیدی :
مدیریت ارتباطات الکترونیک،خدمات و بهاء، پشتیبانی،امنیت،سهولت و دسترسی،بیمه البرز
چکیده :
مدیریت ارتباطات الکترونیک یک استراتژی برای انتخاب، نگهداری و اداره کردن بیمه گذاران، به منظور ایجاد ارزش در دراز مدت می باشد. این پژوهش با هدف بررسی وضعیت مدیریت ارتباطات الکترونیک شرکت بیمه البرز انجام پذیرفت. این مطالعه از نظر هدف کاربردی و از نظر روش اجرا، جز تحقیقات توصیفی همبستگی است. نمونه ای 384 نفری به صورت تصادفی از نوع خوشه ای از بین بیمه گذاران شرکت بیمه البرز انتخاب گردید. ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامه های استانداردی است که روایی صوری و پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ 87/0 بدست آمد. داده های جمع آوری شده با استفاده از آزمون های توصیفی و تحلیلی (تی تک نمونه ای، ضریب همبستگی پیرسون) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان می دهد که که تمامی مولفه های مدیریت ارتباطات الکترونیک در وضعیت مطلوبی می باشند. همچنین بین مولفه های مدیریت ارتباطات الکترونیک ارتباط معنی داری وجود دارد. با توجه به یافته ها پیشنهاد می شود که مدیران با ایجاد مدیریت ارتباطات الکترونیک موجبات موفقیت شرکت های بیمه را تسهیل بخشند.
لیست مقالات
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 34.5.2