0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
مولفه های توسعه اکوسیستم بانکداری اجتماعی در بانک سپه استان بوشهر
نویسندگان :
علی نوزنگ (دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر دیلم) , عبداله خادمی مقدم (دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر دیلم)
کلمات کلیدی :
بانک،بانکداری،مدیران بانکی،بانکداری اجتماعی،بانک سپه
چکیده :
هدف این مقاله شناسایی و ارزیابی مولفه های بانکداری توسعه اکوسیستم اجتماعی در بانک سپه استان بوشهر است. این پژوهش از نظر هدف از نوع کیفی و از نظر روش گردآوری داده ها توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری شامل مديران و مسئولین بانکی استان بوشهر به تعداد 10 نفر در سال 1402 می باشند. گرداوری دادهها با استفاده از مصاحبه نیمه ساختار یافته با مدیران و مسئولین بانکی در استان بوشهر انجام شد. تحلیل مصاحبه ها با بهره گیری از فرایند تحلیل مضمون در نرمافزار MAXQDA انجام شد. نتایج نشان داد که شاخصهای بانکداری اجتماعی در بانک سپه از 103 مضمون پایه در قالب 5 مضمون سازماندهی شده شامل ابعاد مدیریت منابع و بازاریابی اجتماعی، ابعاد کارآفرینی اجتماعی، ابعاد جامعه شناسی، ابعاد مدیریتی و ابعاد تسهیلاتی و خدماتی تشکیل شده است و براساس درصد فراوانی بیشترین میزان ابعاد جامعه شناختی بود که شامل مسئولیت پذیری اجتماعی، اعتماد اجتماعی و بحث سرمایه اجتماعی بود.
لیست مقالات
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 34.5.2