0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی نقش کیفیت خدمات الکترونیکی، ارتباط با مشتری و اعتماد به برند در رابطه بین مسئولیت اجتماعی و وفاداری مشتری (مطالعه موردی مشتریان بانک ملی شعبات شهرستان گنبد کاووس)
نویسندگان :
محمد چقر (دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس) , عبدالقادر تکه ئی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس)
کلمات کلیدی :
کیفیت خدمات الکترونیکی،ارتباط با مشتری،اعتماد به برند،مسئولیت اجتماعی،وفاداری مشتری
چکیده :
این پژوهش جهت بررسی نقش کیفیت خدمات الکترونیکی ،ارتباط با مشتری و اعتماد به برند در رابطه بین مسئولیت اجتماعی و وفاداری مشتری شکلگرفته است؛ تحقیق حاضر ازنظر روش گردآوری دادهها، توصیفی- پیمایشی و همبستگی ازنظر هدف کاربردی است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مشتریان بانک ملی شعبات شهرستان گنبد کاووس میباشد؛ در تحقیق حاضر با توجه به اینکه حجم جامعه آماری(مشتریان بانک ملی شعبات شهرستان گنبد کاووس) نامعین می باشد؛حجم نمونه تعداد ۳۸۴ نفر(نمونه جامعه نامحدود)و روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای خواهد بود. به منظور گردآوری داده ها از پرسشنامه استفاده شد. محقق؛داده های به دست آمده از پرسش نامه را پس از استخراج و طبقه بندی از طریق نرم افزار اسمارت پی ال اس مورد تجزیه تحلیل قرار داده است.نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.مسئولیت اجتماعی بر کیفیت خدمات الکترونیکی تأثیر مثبت و معناداری دارد.مسئولیت اجتماعی بر ارتباط شرکت و مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.مسئولیت اجتماعی بر اعتماد تأثیر مثبت و معناداری دارد.کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.ارتباط شرکت و مشتری بر وفاداری مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.اعتماد بر وفاداری مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.
لیست مقالات
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 34.5.2