0% Complete
صفحه اصلی
/
اولین کنفرانس ملی معماری فردا - شهر آینده: چالش ها و راه کنش های عصر هوشمند سازی
ارزیابی استراتژی های بازاریابی و تاثیر آن بر افزایش ایمنی ساختمان ها در برابر حریق
نویسندگان :
مائده حسن زاده فرد (دانشکده هنر و معماری دانشگاه تهران جنوب) , بهمن سلامی (دانشکده هنر و معماری دانشگاه تهران جنوب)
کلمات کلیدی :
استراتژی سازمانی،حریق،استراتژی بازاریابی،ایمنی در برابر حریق،قابلیتهای بازاریابی پایداری،آتش،آتش سوزی
چکیده :
ایمنی یک ساختمان در برابر آتش کلیشه اي است که همه ما ضرورت آن را میدانیم و عمدتا عدم وجود آن را حس می کنیم.تحقیقات انجام شده در زمینه همسویی استراتژیك، وجود ارتباط مثبت بین استراتژي هاي رقابتی، فناوري اطلاعات و عملكرد سازمانی را نشان میدهد و مدیرانی که موفق به ایجاد همسویی استراتژي هاي سازمانی و بازاریابی شده اند، بسیار در زمینه فروش و ارائه خدمت موفق تر هستند.هدف از این مقاله تاثیر همراستائی استراتژي هاي سازمانی با استراتژي هاي بازاریابی مطابق با طبقه بندي مایلز و اسنو می باشد.همچنین از اهداف دیگر این مقاله شناسایی انواع استراتژی های بازاریابی و تاثیر آن بر ایمنی ساختمان ها در برابر حریق می باشد. با توجه به تحلیل های صورت پذیرفته ابتدا شبکه مورد مطالعه ترسیم شده، سپس بر اساس شبکه سلسله مراتبی شناسایی شده و تحلیل میگردد، سپس مولفه های اصلی وزن بندی شده و در نهایت سیاست های کلی ارزش گذاری شدند. از این رو شرکت هایی که در حوزه ایمن سازی ساختمان در برابر حریق فعالیت میکنند می توانند با توجه به نیازها و شرایط خود برای بهتر شدن بازار کار و معرفی هرچه بهتر خدمات و محصولات خود در این زمینه، الگوبرداری و استفاده کنند.
لیست مقالات
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 34.5.2