0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
رابطه بین چابکی بازاریابی و عملکرد مالی درآشفتگی بازار (مطالعه موردی: شرکتهای فعال در صنعت خودرو و ساخت قطعات)
نویسندگان :
دکتر رضا منصوریان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران) , حبیب تقی نسب (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)
کلمات کلیدی :
چابکی بازاریابی،قابلیت نوآوری،آشفتگی بازار،عملکرد مالی
چکیده :
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین چابکی بازاریابی و عملکرد مالی با در نظر گرفتن سطوح مختلف آشفتگی بازار انجام شد. پژوهش حاضر از نظر هدف از نوع تحقیقات کاربردی است، و از نظر روش پیمایشی و به لحاظ ماهیت نیز پژوهشی توصیفی میباشد. بعد از تنظيم اهداف و سؤالات پژوهش، پرسشنامه اي مرکب از 20 سؤال تهيه و تنظيم شد و میان جامعه آماری توزیع گردد. براي محاسبه پايايي از ضريب آلفاي كرونباخ استفاده گرديد و پايائي پرسشنامه بسيار مطلوب ارزيابي گرديده است. جامعه تحقیق حاضر شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران فعال در صنعت خودرو و ساخت قطعات به تعداد 35 شرکت بودند. روش نمونه گیری تصادفی ساده بود.. همچنين تجزيه و تحليل دادههاي بدست آمده با استفاده از نرم افزار آماري SPSS و SMART PLS صورت گرفته است....
لیست مقالات
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 34.5.2