0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
شبکههای اجتماعی؛سلاحها و ابزارهای یکسان برای همه
نویسندگان :
مهدی آقاجانی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب)
کلمات کلیدی :
رسانههای اجتماعی،تبلیغ رسانه های اجتماعی،تقابل رسانه های اجتماعی،تاکتیک رسانههای اجتماعی
چکیده :
شبکه های اجتماعی دیگر فقط برای به اشتراک گذاشتن عکس تعطیلات خانوادگی و خوابیدن گربه ها نیستند. ابزارها و برنامه های رسانه های اجتماعی با رایانه یا تلفن هوشمند در دسترس همه است. آنها به طور فزاینده ای به عنوان یک سلاح موثر توسط بسیاری از افراد در بسیاری از طرف های درگیری های مختلف استفاده می شود. هر نوع سازمان نظامی و غیرنظامی باید در چگونگی استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان سلاحی در جهت دستیابی به اهداف خود ، دقیقتر شوند.محتوای رسانه های اجتماعی توسط زمینه اجتماعی ایجاد می شود. ریشه پویایی که باعث جنگ رسانه های اجتماعی می شود ریشه در تضادی دارد که بین نهادهای اجتماعی ، دولت ها ، شرکت ها و گروه ها یا افرادی که مایل به ایجاد شورش یا اعتراض به ساختارها و هنجارهای اجتماعی هستند که احساس می کنند به نوعی آنها را تحت فشار قرار داده اند ، ذاتی است. . جنگ رسانه های اجتماعی نیز از انواع مختلفی به روند انتخابات سیاسی و تغییرات اجتماعی وارد شده است.
لیست مقالات
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 34.5.2