0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
ضریب هوشی اقناع
نویسندگان :
مهدی آقاجانی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب) , محمدرضا کریمی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب) , عبدالرحیم رحیمی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب)
کلمات کلیدی :
اقناع،ضریب هوشی اقناع،آزمون ارزیابی ضریب هوشی اقناع
چکیده :
هوش هیجانی، که اغلب به عنوان ضریب هوش هیجانی (EQ) اندازه گیری می شود، توصیف یک توانایی درک، ارزیابی و مدیریت احساسات خود فرد، از دیگران، و از گروه ها است.موفقیت افراد به چیزی فراتر از ضریب هوشی و ضریب هوشی هیجانی بستگی دارد. مطالعات نشان می دهد کسانی که از زندگی و شادی بیشتری برخوردار هستند توانایی بالایی در ترغیب، نفوذ، فروش، مذاکره، انگیزه، رهبری و درک ماهیت انسان دارند. این ها توانایی های از پیش آموخته شده در مدرسه نیستند، اما باید آن ها را فرا گرفت تا به موفقیت های بزرگی در زندگی دست یافت. برخی این را "هوش های خیابانی" یا "ضریب هوشی اقناع" (PQ) می نامند.. کسانی که ثروت و موفقیت تولید می کنند همیشه دارای PQ بالایی هستند.لذا افزایش این ضریب هوشی یا آزمونی برای سنجش این ضریب هوشی بسیار مهم است.
لیست مقالات
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 34.5.2