0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
ارتباط بین مدیریت ارتباطات الکترونیک بر ارتقاء میزان رضایت مندی بیمهگذاران شرکت بیمه البرز
نویسندگان :
پرستو زوده (دانشگاه آزاد تهران جنوب)
کلمات کلیدی :
مدیریت ارتباطات الکترونیک،خدمات و بها،پشتیبانی،امنیت،سهولت ودسترسی،رضایت مندی،بیمه البرز
چکیده :
مدیریت ارتباطات الکترونیک، بهره برداري از اطلاعات مربوط به بیمه گذار و دانش ارائه محصولات و خدمات مناسب به بیمه گذار است .مدیریت ارتباطات الکترونیک فرآیندهاي تجاري تکامل یافته ایی چون بازاریابی ارتباطات با تأکید روي بهبود مؤثر روابط با بیمه گذار است. این پژوهش با هدف ارتباط بین مدیریت ارتباطات الکترونیک بر ارتقاء میزان رضایت مندی بیمهگذاران شرکت بیمه البرز انجام پذیرفت. این مطالعه از نظر هدف کاربردی و از نظر روش اجرا، جز تحقیقات توصیفی همبستگی است. نمونه ای 384 نفری به صورت تصادفی از نوع خوشه ای از بین بیمه گذاران شرکت بیمه البرز انتخاب گردید. ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامه های استاندارد مدیریت ارتباطات الکترونیک و رضایت مندی بیمهگذاران است که روایی صوری و پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ به ترتیب 87/0و 89/0 بدست آمد. داده های جمع آوری شده با استفاده از آزمون های توصیفی و تحلیلی (ضریب همبستگی پیرسون) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان می دهد که که تمامی مولفه های مدیریت ارتباطات الکترونیک ارتباط معنی داری با رضایت مندی بیمه گذاران دارد. با توجه به یافته ها پیشنهاد می شود که مدیران به مدیریت ارتباطات الکترونیک توجه ویژه ای داشته باشند تا باعث ارتقاء رضایت مندی بیمهگذاران گردد.
لیست مقالات
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 34.5.2