0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی اثر حق الزحمه بر پوشش رسانهای مدیرعامل
نویسندگان :
احمد حشمتی (دانشگاه آزاد تهران جنوب) , علی باغانی (دانشگاه ازاد تهران جنوب)
کلمات کلیدی :
حق الزحمه،پوشش رسانهای مدیرعامل،پوشش رسانه ای
چکیده :
هدف پژوهش حاضر بررسی اثر حق الزحمه بر پوشش رسانهای مدیرعامل است. برای رسیدن به هدف پژوهش، از اطلاعات مالی نمونه 149 شرکت پذیرفته در بورس اوراق بهادار تهران بر اساس روش غربالگری سیستماتیک و روش رگرسیون چندمتغیره استفاده شد. دوره زمانی این پژوهش 1392 تا 1401 است. یافتهها نشان داد که حق الزحمه بر پوشش رسانه ای تأثیر مثبت و معناداری میگذارد.
لیست مقالات
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 34.5.2