0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
رهبری نوآورانه در صنعت رسانه : راهنمایی برای تدوین خطمشیهای مدیریتی
نویسندگان :
محمدرضا کریمی (دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب) , مرتضی وحدتی عیدگاهی مشهد (دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب)
کلمات کلیدی :
رهبری نوآورانه،صنعت رسانه،خطمشیهای مدیریتی،فرهنگ سازمانی،خلاقیت و نوآوری
چکیده :
در عصر دیجیتال و تحولات سریع صنعت رسانه، رهبری نوآورانه به عنصری حیاتی در شکلدهی موفقیت سازمانهای رسانهای تبدیل شده است. این مقاله اهمیت و تأثیر رهبری نوآورانه در صنعت رسانه را مورد بررسی قرار میدهد و به تحلیل نقش آن در ایجاد فرهنگ سازمانی خلاق و پویا میپردازد. با استفاده از تحلیلهای کمی و کیفی و مطالعات موردی از سازمانهای موفق، این مقاله راهکارهای عملی برای تدوین خطمشیهای مدیریتی را ارائه میدهد که میتواند به سازمانها کمک کند تا در محیط رقابتی کنونی برجسته شوند. همچنین، به بررسی چالشها و فرصتهای موجود در این زمینه پرداخته و نشان میدهد که چگونه رهبران میتوانند به تقویت نوآوری و خلاقیت در سازمانهای رسانهای منجر شوند.
لیست مقالات
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 34.5.2