0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
نقش فرهنگ سازمانی کارآفرینانه در هوشمندی کسب وکار بانکی
نویسندگان :
مریم خضری (دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن)
کلمات کلیدی :
فرهنگ سازمانی،فرهنگ سازمانی کارآفرینانه،هوشمندی کسب و کار بانکی،کسب و کار هوشمند
چکیده :
بررسی فرهنگ سازمان بهعنوان یک ابزار جمعآوري اطلاعات عمل میکند و مدیران را قادر میسازد تا از این طریق ضمن مقایسه بخشها و گروههاي کاري، به اولویتبندي مسائل پرداخته و ادراکات و انتظارات کارکنان را شناسایی نمایند تا بدین وسیله بتوانند شکاف بین وضع موجود و مطلوب را بهبود بخشند و به تقویت کارآفرینی سازمانی و افزایش زمینه خلاقیت و نوآوري اقدام نمایند. در این عصر، سازمانها با قرار گرفتن در معرض توسعه فناوری و جهانی شدن، مدرنتر، پیچیدهتر و پویاتر میشوند، کسبوکارها در حال توسعه هستند و هر تغییری کسبوکار را برای کسب موفقیت تحت فشار قرار میدهد. . نتایج این مطالعه احتمالاً بر اهمیت و آگاهی افزایش کارآفرینی، فرهنگ سازمانی عوامل حیاتی مؤثر بر عملکرد سازمانی در هوشمندی کسب وکار بانکی بهعنوان عاملی حیاتی در بهبود عملکرد سازمانی بانک و در نتیجه بانک، تأکید میکند. توانایی رقابت، که در یک محیط کارآفرینی بسیار مهم است. رشد سریع اقتصادهای جهانی، تغییر در فناوری، رقابت در بازار و محیط کسب و کار در حال تغییر، باعث شده است که بانک ها برای سودآوری، رشد و عملکرد با هم مبارزه کنند. با رقابت شدید بین بانکها در صنعت، داشتن عملکرد برتر برای آنها ضروری است و بانکها سعی در پیادهسازی و استفاده از ابتکارات مختلفی داشتهاند. با این حال بانک ها ستون فقرات هر اقتصادی و اهمیت آن برای رشد و توسعه آینده کشور است. بنابراین، عملکرد بانک یک نگرانی عمده است و با در نظر گرفتن این موضوع، محققان استدلال کرده اند که رابطه قوی بین کارآفرینی و عملکرد بانک وجود دارد. بنابراین، کارآفرینی با محصولات نوآورانه، نوسازی استراتژیک و خدمات با کیفیت، مزیت های رقابتی بانک ها را در سازمان فراهم می کند و آنها را در چالش های تجاری و بقای خود در بازار با عملکرد بیشتر حفظ می کند.
لیست مقالات
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 34.5.2